Повний процес у системі Smart Logistics System

Ви обробляєте Ваші транспортні замовлення безпосередньо з діловими партнерами в системі TIMOCOM. Цифровий процес дає змогу швидко спілкуватися і також заощаджувати час коли вводите дані. Оскільки всі замовлення автоматично переводяться на відповідну мову, немає мовних бар'єрів і Ви заощаджуєте час. Ще однією перевагою є зрозумілий дисплей , як порівняти з іншими каналами зв'язку, наприклад, електронною поштою.

TIMOCOM також пропонує вам звичний високий рівень системи безпеки . Інформація зберігається в безпеці й під захистом від несанкціонованого доступу. Усі сервери знаходяться в Німеччині, тому вся інформація перебуває під захистом Закону про захист німецьких даних . Уся інформація залишається в країні.

Ви хочете використовувати функцію керування замовленнями щоб дізнатися розцінки? Ми з радістю вам допоможемо.

Зв'яжіться з нами зараз!

+48 67 352 14 83

Ваші переваги:

Швидке спілкування завдяки обробці даних у цифровій формі

Взаємна впевненість з обов’язковим контрактом

Транспортні замовлення вашою державною мовою

Додайте індивідуальності транспортним замовленням, використавши логотип компанії, генератор номерів документів та замовлення

Використовуйте шаблони для повторних замовлень на перевезення в коли завгодно

Використовуйте статистику для формування майбутніх бізнес-рішень

Просто обробляйте транспортні замовлення в цифровому форматі

Обидва бізнес-партнера мають можливість керувати своїми транспортними замовленнями зрозуміло , а також відстежувати їхній статус - у цифровому форматі з центральної точки .

Просто обробляйте транспортні замовлення в цифровій мережі

Розумно заощаджуйте час

Швидкий збір даних дозволяє заощадити значну кількість часу. Причини: тісна інтеграція з нашою freight exchange and quote request. Наші функції копіювання та створення шаблонів і інтелектуальні автоматичні заповнення гарантують, що всю інформацію з ваших транспортних замовлень можна швидко внести.

Розумно заощаджуйте час

Проводіть оцінювання та аналіз розумно.

Аналізуйте бізнес-угоди та показники за допомогою наших функцій аналізу , які ви можете налаштувати за Вашими індивідуальними потребами . Це допоможе вам знайти ключові дані для ваших майбутніх бізнес-планів.

Проводіть оцінювання та аналіз розумно.

Контролюйте все

Наші функції для відстеження відправлення та GPS-стеження відвантажень дають змогу обом діловим партнерам постійно стежити за ходом їх транспортних замовлень і в будь-який час і допомагає їм зменшити комунікаційні зусилля .

Просто контролюйте все - відстежуйте прогрес Ваших транспортних замовлень

Звіт замовника

Оптимізуйте свої ділові процеси із цифровими замовленнями на перевезення!

Як замовник транспортних послуг , Ви можете направляти транспортні замовлення у цифровій формі своїм діловим партнерам у системі TIMOCOM.

Як постачальник транспортних послуг Ви можете відповідати на транспортні замовлення безпосередньо в системі TIMOCOM, приймаючи або відхиляючи їх у цифровій формі.

Хостинг у Німеччині - Безпека даних у TIMOCOM

Ми ставимося до вашої інформації з особливою увагою! Саме тому TIMOCOM має відзнаку якості "Хостинг у Німеччині": Дані розміщуються в Німеччині, а тому підпорядковуються Німецькому законодавству, а саме - Закону Німеччини про захист даних, який є одним з найсуворіших у Європі.

Наразі випробовуйте систему TIMOCOM безкоштовно до 4 тижнів.

Подати заявку зараз

У вас є запитання? Ми з радістю вам допоможемо

+48 67 352 14 83

На початок

Використовуючи цей сайт, ви погоджуєтеся з використанням тістечок для аналітики, персоналізованого контенту та реклами. Дізнайся більше