18.09.2018

Конференція IAA Commercial Vehicles 2018: TIMOCOM з новим іміджем бренду стає піонером Smart Logistics System

Augmented Logistics для європейської індустрії

(1)

Эркрат/Ганновер, Німеччина, 2018.09.18 – 8 раз поспіль TIMOCOM, провідна європейська  IT логістична компанія, буде представлена на конференції IAA Commercial Vehicles 2018 у Ганновері. Цього року TIMOCOM використовує можливість зробити щось нове. У провідній конференції мобільності, транспорту та логістики, з новим логотипом, компанія презентуватиме першу Smart Logistics System, з лозунгом Augmented Logistics.

Більше двадцяти років TIMOCOM працював разом зі своїми клієнтами для раціонального трансформування та дігіталізації індустрії логістики. Тепер разом з ними змінюється і компанія, рухаючись вперед зі своїм наступним кроком до розвитку. Все базується на новому баченні та місії компанії. TIMOCOM вірить у світ без логістичних проблем і зробив своєю місією створення розумної, безпечної та простої індустрії логістики. Звичайно, стратегія відображається і в їхньому новому образі бренду.
Але які конкретно існують відповідні фактори цього перетворення?

Smart Logistics System

Ансгар Макс, IT директор, пояснює перетворення фрахтової  біржі на першу систему для майбутнього логістики: «За певний час TIMOCOM став чимось більшим ніж фрахтова біржа або платформа, яка фокусується виключно на перевезеннях. Smart Logistics System – загальна сума різноманітних додатків, послуг та інтерфейсів. З технічної точки зору, це мікро або REST послуги, інструментарій для управління контейнерами та інструменти управління, наприклад Kubernetes.
У поєднанні з тривалою інтеграцією та доставкою і звичайно ж нашим швидким процесом розвитку, ми здатні реагувати на ринкові вимоги з великою ефективністю.» Для TIMOCOM Smart Logistics System є наступним логічним кроком у забезпеченні того, що наші клієнти отримують перевагу від «розумних» послуг компанії.   

Augmented Logistics – це майбутнє

Багато років TIMOCOM «зводив разом вантажі та транспортні засоби». Клієнти продовжать отримувати доступ до всіх переваг та доданої вартості найбільшої фрахтової біржі Європи. «Augmented Logistics» обіцяє більш ніж 127,000 користувачів додаткову гнучкість та ефективність, так як TIMOCOM підтримуватиме їхні логістичні процеси. Представник компанії Гуннар Гбурек пояснює термін, який був обраний TIMOCOM, для відображення нової стратегічної місії: «Ми весь час концентруємось на автоматизації логістичних процесів та забезпеченні легкого доступу клієнтів до нашої системи. «Augmented» означає розширена, покращена, збільшена. І все таки, кожне цифрове покращення в нашій системі робить процеси наших клієнтів розумнішими, що в свою чергу дозволяє їм в подальшому збільшувати їхні переваги перед конкурентами. Для TIMOCOM це означає, що у майбутньому увага буде зосереджена на розширенні Smart Logistics System та зв’язків з клієнтами.»

Гнучкий логотип та новий образ бренду

Новий гнучкий логотип відображає оновлений образ бренду на візуальному рівні. Пелагия Мепін, директор з маркетингу, коментує новий та інноваційний логотип:  «Наш новий логотип – вираження нашого «я» як провідної та, більш того, логістичної IT компанії, яка започатковує тренди. Ми свідомо обрали сучасний, гнучкий дизайн. Ми хотіли представити різносторонність та динаміку TIMOCOM, а також логістичну індустрію та зокрема більш ніж 40,000 наших клієнтів.» Гнучкий логотип дозволяє TIMOCOM впроваджувати навіть більш націлене та конкретне спілкування з клієнтом.

Новий образ бренду TIMOCOM буде офіційно відкритий на виставці IAA Commercial Vehicles 2018, у холі 13 на стійці C29. Там відвідувачі провідної логістичної конференції Німеччини мають можливість переглянути всі подробиці нової стратегії TIMOCOM та дізнатись більше про безліч можливостей, що пропонує Smart Logistics System.

Більше інформації про TIMOCOM можна знайти на www.timocom.com.ua

Завантажте прес-реліз
На початок