TIMOCOM Logo

У Вашому браузері JavaScript деактивовано.

У зв'язку з цим діапазон функцій цієї сторінки скорочено. Для розширення функціональних можливостей та зручності користування просимо тимчасово активізувати JavaScript у налаштуваннях Вашого браузеру.
TIMOCOM – Обслуговування клієнтів

Повідомлення для TIMOCOM

Ви можете надіслати TIMOCOM електронною поштою. Якщо ви хочете, ви можете залишити нам свій номер телефону - ми зв'яжемося з вами як можна швидше (Пн.- Пт. з 7:30 до 16:30. Центральноєвропейський час).

Kонтактної форми – Customer support Україна

Перевірте, будь ласка, чи інформація, яку ви вводите в зазначені поля, є правильною.

TIMOCOM Assist – отримайте необхідну інформацію швидко і просто

TIMOCOM Assist – це гаряча інфолінія для клієнтів, які бажають отримати відповіді на різного роду питання, пов’язані з транспортною діяльністю. У Вас виникли запитання щодо продуктів та розрахунків або потребуєте інформацію про обмеження руху чи про актуальні нововведення в галузі?

Жодних проблем! Наші спеціалісти зможуть відповісти на всі Ваші запитання.


Маєте питання? Запитуйте!

З нашими експертами можна зв'язатися з понеділка по п'ятницю з 7:30 до 15:30 за Варшавським часом за допомогою наступного номера телефону:

+48 67 352 59 11

Просимо вказувати ваш TIMOCOM ID на початку розмови.

Будемо раді Вашому дзвінку!

Використовуючи цей сайт, ви погоджуєтеся з використанням тістечок для аналітики, персоналізованого контенту та реклами.