Систематичний захист

Наш девіз «Довіра - це добре, але перевірка краще!» Ми робимо ще один крок, перевіряючи як нових, так і існуючих користувачів, пропонуючи безліч послуг щодо безпеки.

TC Login: ваш доступ до Smart Logistics System

Однією з найбільших загроз безпеки комп'ютера, як і раніше, є потенційне розшифрування імен користувачів / паролів. З цієї причини в TIMOCOM ми не створюємо жодних паролів з метою розпізнавання. Як користувач TIMOCOM, ви завантажуєте персональний ключ системи безпеки, що називається TC Login. Після того, як завантаження буде встановлене і активоване, ви отримаєте авторизований і зручний доступ до Smart Logistics System зі свого комп'ютера.

Такі самі стандарти безпеки використовуються навіть при доступі до платформи TIMOCOM через мобільний додаток. TC Login у якості додатка до транспортного барометра разом з індивідуальним PIN-кодом - це ваш доступ до вашої особистого акаунту TIMOCOM.

Постачальник послуг
  • Отримайте персональний ключ системи безпеки, завантаживши TC Login
  • Зручний доступ до системи
  • Доступ тільки для авторизованих користувачів
  • Відсутня комбінація ім’я користувача/ненадійний пароль

Одна з наших найбільших переваг - технічна безпека

Мережа безпеки TIMOCOM включає постійні інвестиції у найбільш сучасні технології IBM і Oracle. Як користувач TIMOCOM, ви маєте у своєму розпорядженні високотехнологічну платформу високого класу для швидкої та безпечної роботи.

З TIMOCOM немає неприємних сюрпризів: два географічно розділених і незалежних центри обробки даних з високим рівнем безпеки гарантують, що ви можете працювати цілодобово. Навіть в гіршому випадку сервери завжди доступні завдяки повній системі підтримки, тому TIMOCOM Smart Logistics System буде продовжувати забезпечувати якість, до якої ви звикли.

Як ІТ спеціаліст, TIMOCOM пропонує:
  • ISO/IEC 27001 - знак якості Сертифіковані та енергоефективні центри обробки даних
  • Безпечна передача даних завдяки шифрованому SSL-з'єднанню
  • Цілодобовий і щоденний моніторинг і управління силами власного ІТ-відділу
  • Кілька резервних інтернет-з'єднань
  • Потужний брандмауер і багаторівневі антивірусні системи
  • Всі дані «зберігаються в Німеччині»
Розміщено в Німеччині - безпека даних в TIMOCOM
\ «Ми особливо піклуємось про ваші дані! Саме тому TIMOCOM має знак якості «Розміщено в Німеччині»: дані зберігаються в Німеччині і, отже, підпадають під дію німецького законодавства, а точніше - німецького Закону про захист даних, який є одним із найсуворіших у Європі ".

Марко Хаак Директор ІТ-інфраструктури та послуг

Строго регульована система доступу TIMOCOM

Бізнес із TIMOCOM - прозорий, чистий, професійний. З метою забезпечення нашим клієнтам очікуваний рівень безпеки, компанії, що бажають працювати з цією системою, повинні відповідати певним вимогам. Більш ніж 130,000 користувачів TIMOCOM у надійних руках, коли мова йде про безпеку. Наші строгі протоколи доступу означають, що стати клієнтом TIMOCOM тепер - знак якості.

Безпека на спотовому та ф'ючерсному ринках
  • Доступ до бірж, як правило, дозволяється через 6 місяців існування в якості корпорації
  • Перевірка справжності важливих ділових документів до укладення договору
  • Перевірка кожного нового клієнта
  • Постійні клієнти проходять перевірку навіть після завершення контракту

Разом із вашими правами

Нажаль, не всі вчасно оплатили рахунки. Якщо це станеться з вами, міжнародна служба по стягненню боргів TIMOCOM допоможе вам. Вони вживають заходів швидко і без ускладнень і з'ясовують, чи можете ви розраховувати на отримання ваших грошей. Ще однією перевагою TIMOCOM є те, що про міжнародних клієнтів піклуються носії їх власної мови.

Наш відділ стягнення боргів також має особливий побічний ефект: більшість компаній, що бажають приєднатися до мережі TIMOCOM, є надійними і Ви довіряєте їм.

Знайти більше >

Працюйте безпечно, перевіряйте завчасно

Наше завдання - забезпечити нашим клієнтам можливість ефективно та безпечно використовувати систему TIMOCOM кожного дня. Оскільки операції здійснюються безпосередньо між залученими сторонами, ретельна перевірка комерційної інформації повинна здійснюватися всіма учасниками.

Інфографіка на TIMOCOM Розпізнання
Перевірте ідентичність вашого бізнес-партнера
  • попросіть вашого ділового партнера надіслати вам роздруковану пропозицію, що відповідає системі TIMOCOM. Ви можете негайно перевірити, чи мають вони доступ до Smart Logistics System.
  • Подивіться на профіль компанії вашого потенційного бізнес-партнера. Документи, які часто запитуються, будуть завантажені в профіль за допомогою функції документа з метою їх ідентифікації.
  • Порівняйте інформацію із завантажених документів з інформацією компанії в профілі компанії.
  • Порівняйте контактні дані особи, наприклад, чи є ім'я, номер телефону та адреса електронної пошти ідентичними до даних, які є у профілі компанії.

Якщо Ви маєте сумніви щодо потенційного бізнес-партнера після виконання такої перевірки, TIMOCOM Identify допоможе Вам розпізнати потенційного партнера.

Що потрібно для розпізнавання замовлення:
  • Роздрукована пропозиція про систему TIMOCOM, що надсилається Вашим потенційним бізнес партнерам
  • Копія документів, завантажених у профіль компанії та/або документів компанії, отриманих від бізнес партнера
  • Завершитиформа замовлення включаючи причини вашої турботи
Надіслати електронною поштою або факсом заповнені документи до TIMOCOM:

+48 67 352 59 97

info.ru@timocom.com

Форма завантаження (ПДФ, 792 кБ)

Безкоштовна всебічна перевірка команди TIMOCOM повинна бути завершена протягом максимум 5 робочих годин. Ви отримаєте письмову відповідь - у робочі дні з 8:00 ранку до 5 вечора

Що ви можете зробити, щоб зберегти свій бізнес у безпеці

Завдяки інноваційній, багатовимірній мережі безпеки, компанія TIMOCOM гарантує, що ваш бізнес працює безперебійно. Ви також можете збільшити свою власну безпеку значно простими засобами й заходами. Ось кілька порад, які можуть допомогти.

Контрольний список перевірки Ваших бізнес-партнерів

Контрольний список перевірки Ваших бізнес-партнерів

Найбільш важливі правила чесної бізнес транзакції

TIMOCOM перевіряє нових клієнтів перед тим, як вони отримають доступ до європейської Smart Logistics System. Це означає, що основне вже було виконано для вас. Але ви також можете робити щось щоденно з метою покращити свою систему безпеки.

Все, що вам потрібно зробити - виконати кілька кроків, що допоможуть значно зменшити ризик співпраці з бізнес партнерами, навіть до підписання контракту. Для цього TIMOCOM склав список найбільш важливих завдань для перевірки нових бізнес партнерів. Додаткові поради про те, як уникнути викрадення вантажу в наступній статті пан'європейської кампанії TIMOCOM і SCHUNCK.

Список перевірки ділових партнерів
Ваш контрольний список, який захищає від крадіжок вантажу

Ваш контрольний список, який захищає від крадіжок вантажу

Такий контрольний лист допоможе захистити вашу компанію від шахраїв

Погане насіння не є чимось новим у транспортній галузі. Нове в тому, що шахраї стають все більш нахабними. Працюємо разом, TIMOCOM GmbH і OSCAR SCHUNCK AG & CO.

Працюємо разом, TIMOCOM GmbH і OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG розробили детальний контрольний лист для компаній, щоб допомогти у перевірці особистості їх ділових партнерів навіть до підписання контракту. Ми рекомендуємо відповідним відповідальним працівникам завантажити цей контрольний список і перевірити серйозність постачальника транспортних послуг, відповівши на перераховані питання.

Контрольний лист для попередження викрадення вантажу
На початок

Використовуючи цей сайт, ви погоджуєтеся з використанням тістечок для аналітики, персоналізованого контенту та реклами. Дізнайся більше