TIMOCOM створює нові імпульси для логістичної індустрії

Перевізники, експедитори та вантажовідправники отримують переваги від першого досвіду мережевої співпраці у TIMOCOM

Поділитись…
31.10.2018

Еркрат/Познань, 31.10.2018. Рецепт досить простий: 50 експертів логістичної галузі з 8 європейських країн з різними спеціальностями збираються, обмінюються досвідом та працюють разом для створення нових ідей. Все це відбувається під іменем TIMOCOM Networking Experience 2018 Проте працівники TIMOCOM повинні підійти до цього із серцем і душею, не говорячи про організаційну роботу, для того, щоб переконати менеджерів з логістики, власників транспортних компаній та представників асоціацій звільнити два дні зі своїх щільних графіків та відвідати заходи. Вони повинні були довести, що запропонований захід дійсно має цінність.

50 експертів логістичної галузі з 8 європейських країн з різними спеціальностями збираються, обмінюються досвідом та працюють разом для створення нових ідей
Поділитись…

Ефективне спілкування у межах індустрії

На заході TIMOCOM Networking Experience 2018, який відбувся 6 та 7 вересня у Познані, Польща, основною метою стало створення атмосфери, яка б не тільки дозволила ймовірним учасникам відкрито обмінюватись думками та досвідом, а й посприяла виявленню потенційних цікавих спільних підприємств. Дводенна програма фокусувалась на спільних майстер-класах, які стосувались цифрових транспортних процесів майбутнього, а також нових додатків у межах TIMOCOM Smart Logistics System. «Звичайно ми завжди беремо до уваги зворотній зв'язок від клієнтів для розвитку нових систем, послуг та інтерфейсів. Проте через особисте спілкування та достатній простір та час для концентрації ми прийшли до ідей, які ніколи раніше не приймались до уваги і ми дуже схвильовані в очікуванні їх втілення», - пояснює Сабіна Нобель, продакт-менеджер TIMOCOM. Портфельний менеджер TIMOCOM Філіп Шмідт вважає, що живі обговорення та ентузіазм клієнтів надихає: «Вперше ми організували такий захід, в тому числі зібрали всіх учасників ланцюжка поставок від відправників до транспортних компаній. І ми вже можемо сказати, що зворотній зв'язок, який ми отримали, є дуже цінним.»

Ексклюзивні галузеві лекції

Для пропозиції ще більшої цінності, TIMOCOM запросив двох експертів для того, щоб вони поділились своїм практичним досвідом з гостями.   Експерт з юридичних питань Лукаш Чвалчу з юридичної фірми Iuridica, наприклад, розповів про нову загальноєвропейську систему санкцій за транспортні порушення. Учасник Наталія Ечеверрі, представник іспанської овочевої торгівельної компанії Germans Barri S.L., прочитала лекцію про вплив транспортної логістики на торгівлю продуктами з швидкими темпами обігу.

Екстремальна взаємодія:

На другий день заходу на педаль буквально натиснули до упору під час тренування з безпеки водія в Skoda Auto Lab. Тут сертифіковані тренери поділились своїми знаннями та досвідом для найкращої підготовки учасників для екстремальних ситуацій на дорозі.  Як і очікувалось, час проведений за кермом дійсно прискорив пульс.

Весь цей досвід справді залишив слід навіть після того, як учасники повернулись додому. Наприклад, Димитрій Лавриненко з OOO KRAFTTRANS у Мінську, Білорусія, прокоментував:  «Інтенсивність, інтеграція та інформація! Співпраця з міжнародними командами була дуже продуктивною. Деякі колеги вже висловили зацікавленість у відвідуванні наступного заходу.»  Учасник Наталія Ечеверрі з іспанської компанії Germans Barri S.L. змусила пишатись девізом «співпраця»: «Наразі ми ще краще розуміємо функції транспортної індустрії з точки зору перевізників, а не лише з позиції торгівельних чи виробничих компаній.  У нас завжди є нові замовлення, тож завжди виникає необхідність знайти нові транспортні компанії – і прямо тут, на місці, у нас виникає можливість отримати нові контакти.

 

Доповнений досвід

Згідно зі словами речника TIMOCOM, Гуннара Гбурека, який брав участь у всіх майстер класах, подія для клієнтів є дуже важливою, особливо беручи до уваги змінення положення TIMOCOM в межах індустрії: «Кожне цифрове покращення нашої системи робить процеси наших клієнтів розумнішими, що в свою чергу дозволяє їм в подальшому збільшити свою перевагу перед конкурентами. Ви можете назвати цю подію Augmented Experience for Augmented Logistics (доповнений досвід для доповненої логістики).» Після успішного запуску компанія має намір поглянути на зворотній зв'язок від клієнтів та впровадити його у плани на 2019 рік. 

Більше інформації про TIMOCOM можна знайти на www.timocom.com.ua

На початок

Використовуючи цей сайт, ви погоджуєтеся з використанням тістечок для аналітики, персоналізованого контенту та реклами. Дізнайся більше