TimoCom Logo

У Вашому браузері JavaScript деактивовано.

У зв'язку з цим діапазон функцій цієї сторінки скорочено. Для розширення функціональних можливостей та зручності користування просимо тимчасово активізувати JavaScript у налаштуваннях Вашого браузеру.
TimoCom – Лідер ринку Європи серед транспортних бірж!

Ми приводимо Європу в рух!TimoCom – ми по'єднуємо вантаж і транспорт

Як і багато інших історій успіху, все це почалось з необхідності, яка в той час не могла бути задоволеною якимось прийнятним рішенням. У квітні 1997 року за кілька місяців до початку створення транспортної біржі, експедитор Йенс Тірманн намагався знайти загальноєвропейську торгову платформу з транспортними пропозиціями. А оскільки йому так і не вдалося знайти саме те, що він шукав, він вирішив зробити це сам! Результатом його старань стала компанія TimoCom Soft- und Hardware GmbH. Після роботи і у вихідні дні компанія почала розробляти свою власну вантажно-транспортну біржу.

Те, що починалося як смілива ідея тоді, уже сьогодні перетворилося на одну з найуспішніших компаній ІТ-фахівців у галузях європейського транспорту та логістики. TimoCom керує працею найбільшої транспортної платформи в Європі; кожного дня до неї надходить до півмільона пропозицій на міжнародні перевезення вантажів та надання транспортних послуг. Платформа пропонує логістичну мережу з понад 36000 перевірених підприємств.

Ця німецька компанія є міжнародним спеціалізованим постачальником ІТ-послуг з більш ніж 400 співробітниками з 24 країн, що працюють як у штаб-квартирі компанії в місті Еркрат поблизу Дюссельдорфа, так і в її представництвах в Польщі, Чеській Республіці та Угорщини. Засновник компанії керує нею в співпраці зі своїм сином, Tim Thiermann, поєднуючи багаторічний досвід керування з пошуками і віднайденням нових, перспективних шляхів подальшого розвитку. Можна з гордістю озирнутися на багато славних віх у розвитку нашої компанії.

Транспортний компендіум – довідковий посібник

Використовуючи цей сайт, ви погоджуєтеся з використанням тістечок для аналітики, персоналізованого контенту та реклами.