19.08.2020

Затримка платежу: Що робити, якщо клієнт не заплатив?

Три поради для ефективного управління збором заборгованості.

Затримка платежу: Що робити, якщо клієнт не заплатив?

Транспортна послуга виконана, а ваш фірмовий рахунок залишається пустим. Як транспортний оператор ви вважаєте, що після доставки вантажу, клієнт оплатить рахунок. Але майже кожна компанія стикається з бізнес-партнером, який сплачує із затримкою або не платить взагалі. Якщо строк платежу минув, ви можете звернутися за порадою до юриста. Але зарано шукати юридичної допомоги, поки ви не вичерпали всі інші можливості. Тут наведено три поради, якими ви як компанія можете скористатися, щоб стягнути борг за несплачені рахунки.

Подумайте двічі, перш ніж долучатися до довготривалих і часто дорогих юридичних процедур: існують інші способи збору заборгованості.

1. Виставте рахунок

Це здається банальним, але це важливо. Чим швидше рахунок-фактуру буде складено й надіслано клієнту, тим швидше вам надійде оплата. Конкретно вказуйте очікувану дату оплати рахунка-фактури. Це забезпечує для всіх сторін ясність і допомагає вашому клієнту зрозуміти, коли саме ви маєте отримати оплату. За загальним правилом компанії очікують отримати оплату протягом 30 днів.

2. Зверніться до вашого бізнес-партнера

Якщо ваш замовник транспорту не заплатив в узгоджений період часу, краще за все діяти негайно. Мало ймовірно, що ваш клієнт навмисно відмовляється сплачувати. Тож зв’яжіться з ним. Ви також можете вдатися до розмови або надіслати сповіщення про оплату, щоб нагадати про несплачений рахунок-фактуру. Висловлюйтеся чітко, ясно й професійно, не забудьте вказати:

  • тип виконаної послуги, дату й номер рахунка-фактури,
  • потрібну суму,
  • нагадайте строк платежу, враховуючи точну дату,
  • та наслідки несплаченого рахунку-фактури.

3. Найміть колекторську компанію

Якщо платіж не надійшов після розмови або письмового нагадування, не варто здаватися. Перед зверненням до юриста або подачі скарги до суду отримати ваші гроші вам може допомогти колекторська компанія. Послуга міжнародного збору заборгованості TIMOCOM створена допомагати користувачам Smart Logistics System по всій Європі, коли вони цього потребують.  Замовити послугу онлайн легко й просто. Як нейтральна третя сторона послуга зі збору заборгованості залучає носіїв 25 мов, які допоможуть стягнути для вас борг. Команда TIMOCOM зі збору заборгованості може похвалитися коефіцієнтом ефективності вищим за 86%.

Маєте несплачені рахунки-фактури? Дізнайтеся більше про послугу зі збору заборгованості TIMOCOM без зобов’язань і скористайтеся нашим безкоштовним калькулятором для розрахунку потенційних витрат. Більше інформації ви можете знайти на нашому веб-сайті.

Інформуйте зараз

Завантажте прес-реліз
На початок