skip navigation

Karzol Trans

Karzol-Trans

«Вони так добре працюють з нами. На наші повідомлення відповідають протягом 1-2 днів. У складних випадках стягнення заборгованості вони ще надсилають пропозиції щодо того, як залагодити справу якомога швидше».

Zoltán Joós,
Karzol Trans

Компанія Karzol-Trans була заснована у 1997 році, і її керівники мають більше 20 років досвіду роботи з національним та міжнародним транспортом. Компанія, яка базується в Угорщині, знаходиться у приватній власності угорців. Вона розташована в Монорі, де також знаходиться повністю обладнана база з ремонту транспортних засобів, яка підходить для обслуговування й ремонту автомобілів та комерційних транспортних засобів, включаючи мийку машин та майстерню з ремонту кузова. Крім того, на місці розташування є доступ до заправки AS24. Компанія спеціалізується на міжнародних перевезеннях продуктів харчування, заморожених продуктів та на високоякісному транспортуванні складних технічних одиниць. В основному, вони займаються перевезеннями до західної та південної Європи, але з радістю візьмуться за роботу в усіх країнах-членах Європейського союзу.

У нашій статті ми спілкувалися із Золтаном Йоошом мол., одним із власників Karzol-Trans.

TC: Ви могли б навести приклад, коли комерційна проблема успішно вирішувалася в основному завдяки зусиллям міжнародної послуги збору заборгованості компанії TIMOCOM?

IJZ: Один з наших партнерів відмовлявся виконувати свої зобов’язання, зазначаючи, що ми не передали змінні піддони під час виконання завдання на перевезення. Наші співробітники, які були відповідальні за перевезення, не змогли дійти з ними згоди навіть після дискусії. За контрактом ми не повинні були передавати змінні піддони. Після того як компанія TIMOCOM втрутилася, вони були готові погасити всю вартість транспортування.

TC: Як вам наші послуги? Яка у вас думка щодо них?

IJZ: У нас є представник лише для нашої компанії. Ця людина допомагає нам контролювати старі випадки та працювати з новими завданнями. Ця співпраця просто чудова. На наші повідомлення відповідають протягом 1-2 днів. У складних випадках збору заборгованості вони також надсилають пропозиції щодо вирішення справи якнайшвидше.

TC: Чи порекомендуєте ви послуги міжнародної послуги збору заборгованості TIMOCOM іншим компаніям?

IJZ: Так, адже це оберігає нас від додаткової роботи та юридичного клопоту. Кількість несплачених рахунків за 30 днів сильно зменшилася.

Наша послуга збору заборгованості цього варта!

Клієнти, на яких не можна покластися в питаннях своєчасних виплат, є ризиком для всіх компаній. Наш адвокат TIMOCOM Александер Обель та його команда рвуться до бою щодо вирішення проблем, пов'язаних із запізненням платежів. Послуги команди доступні всім клієнтам компанії TIMOCOM у разі необхідності допомоги в стягненні відкритих платежів поза судовим розглядом; у минулому році дебіторську заборгованість повернули з ефективністю 89% (2017 рік).

На додаток, наш відділ стягнення дебіторської заборгованості має також особливу перевагу: ми намагаємося запобігти використанню проблемними компаніями нашого програмного забезпечення; деякі непорядні клієнти навіть просто не хочуть у нас реєструватися!

Чому б не спробувати нашу послугу збору заборгованості? Ми стягуємо комісію в розмірі € 20 і, лише у разі успіху, додаткову комісію, що ґрунтується на чинному законодавстві Німеччини.

На початок