
Замовити послугу заразПослуга міжнародного збору заборгованості

Ваше просте рішення для несплачених рахунків
Якщо дата платежу за рахунком-фактурою вже пройшла, послуга збору заборгованості TIMOCOM може допомогти вам отримати свої гроші.
Як нейтральний посередник ми надаємо індивідуальні консультації по кожній справі й у більшості випадків спроможні влаштувати оплату прострочених рахунків. Адвокат Александер Обель та його команда пишаються своїм коефіцієнтом результативності на рівні 87%.
Послуга працює в якості посередника по всій Європі з охопленням 27 мовами. Якщо ваш бізнес-партнер заборгував оплату, ви можете розраховувати на компетентність і надійність допомоги з боку команди зі збору заборгованості. Користувачі, які звертаються по допомогу, можуть бути впевненими, що їхню проблему буде розв’язано швидко, вигідно й ефективно, без необхідності звертатися до суду й так, щоб затримка платежу не перетворилася на судову тяжбу. Порядність і розуміння, з яким ведеться справа, забезпечують збереження бізнес-відносин навіть після процесу стягнення боргу. Послуга міжнародного збору заборгованості — це справедливе й дієве партнерство щодо управління збором заборгованості.
Замовте нашу послугу збору заборгованості прямо зараз>87%
Коефіцієнт результативності у 2021 році
Ось що пропонує послуга міжнародного збору заборгованості TIMOCOM:
- замовлення онлайн, легко й просто;
- працює з 2003 року з офіційним дозволом;
- компетентна консультація й підтримка в стягненні вашого платежу;
- обслуговування клієнтів по всій Європі 27 мовами
- швидкі й дипломатичні рішення щодо стягнення заборгованості по платежам;
- успішність на рівні 87% всіх справ.
Замовити послугу просто
Завантажте форму замовлення й заповніть її
Надішліть форму на адресу: inkasso.ua@timocom.com або факсом: +48 71 737 25 01
Наш співробітник зв’яжеться з вами й подбає про інше – і все це вашою рідною мовою.
Що потрібно зробити, щоб замовити інкасо в TIMOCOM?
- 1. Будь ласка, ознайомтеся з Загальними умовами Міжнародного Інкасо TIMOCOM, які можна знайти тут: www.timocom.com.ua/загальні-положення-та-умови.
-
2. Підготуйте необхідні документи:
- рахунок-фактуру, за яким ви хочете стягнути платіж;
- транспортне замовлення;
- транспортнідокументи, що підтверджують виконання послуги;
- остання вимога про стягнення заборгованості, відправлена клієнту (рекомендується);
- якщо це можливо, роздруківку пропозиції з TIMOCOM.
- 3. Переконайтеся, що з моменту подання претензії пройшло не менше 30 днів. Тільки після закінчення цього часу можна буде розпочати Вашу справу.
- 4. Завантажте форму заявки, яку ви можете знайти за цим посиланням: Завантажити-(PDF)-ИНКАССОВОЕ-ПОРУЧЕНИЕ.pdf.
- 5. Заповніть форму, не забудьте ввести правильні дані (включно з TIMOCOM ID) Вашої компанії та боржника, номер і дату рахунку-фактури, суму заборгованості, а також печатку і підпис внизу сторінки.
- 6. До одного запиту можна додати будь-яку кількість рахунків-фактур від одного і того ж боржника, не забуваючи додавати до кожного комплект документів. Однак, в разі більшої кількості рахунків-фактур, ми рекомендуємо зв'язатися з відділом Інкасо перед поданням заявки.
- 7. Заповнену заявку з документами, зазначеними в пункті 2, надішліть за адресою: inkasso.ua@timocom.com (найкраще в форматі PDF) або по факсу за номером +48 71 737 25 01
Що клієнти говорять про послугу:

Прочитайте всю історію успіху компанії «Mega Pol Trans»>«Ми дуже цінуємо цю послугу, особливо коли коефіцієнт результативності складає майже 86 відсотків».

Читайте історію успіху Karzol-Trans >“Вони так добре працюють з нами. Ми відповідаємо на ваші повідомлення протягом 1-2 днів. У складних випадках стягнення заборгованості вони ще надсилають пропозиції щодо того, як залагодити справу якомога швидше”.

Читайте історію успіху MEM BAU Srl. >«Наша компанія повністю задоволена міжнародною службою стягнення боргів від компанії TIMOCOM, і я рекомендую, аби клієнти TIMOCOM використовували її! Це дає компанії відчуття безпеки; з компанією ТИМОКОМ, ви знаєте, що ви в надійних руках.

Читайте історію успіху Hermes Forwards Srl. >«У нас є багато випадків, коли стягнута сума, завдяки вашій допомозі, перевищувала 10,000 євро».

Читайте історію успіху Spedition Andres e.K. >«Немає такої речі, як стовідсоткова впевненість, але завдяки послузі збору заборгованості компанії TIMOCOM у підсумку ми можемо успішно завершити більшість угод. Я дуже рекомендую цю послугу».
Збір Заборгованості ЧаП
Просто завантажте форма замовлення тут, заповніть її й надішліть електронною поштою на адресу: inkasso.ua@timocom.com або факсом: +48 71 737 25 01 . І ми зв’яжемося з вами, або ви можете зателефонувати самі: +48 71 737 25 78 .
Так, послуга збору заборгованості доступна лише існуючим клієнтам TIMOCOM. Якщо у вас ще немає договору з нами, подати заявку можна тут.
Ні. Наша команда радо допоможе зі збором заборгованості, яка виникла поза межами Smart Logistics System. Надішліть нам вашу справу зі збору заборгованості, і ми радо допоможемо.
У 2020 році ми змогли успішно знайти рішення в більш ніж 86% випадків.
Ми беремо 20 євро комісії за обробку вашого замовлення. Якщо нам вдається успішно розв’язати питання заборгованості, тоді ми беремо додаткову плату, яка залежить від суми стягнутого боргу. Ця плата ґрунтується на чинному німецькому законодавстві стосовно подібних сплат, і її можна розраховувати перед тим, як замовляти нашу послугу, використовуючи калькулятор комісії. Розрахувати комісію, яку буде стягнено у разі успішного вирішення справи, можна тут.
У принципі, послуга керується законодавством стосовно збитків, спричинених простроченою оплатою, як вказано в Директиві ЄС 2011/7/EU. Ці закони призначені для забезпечення швидкої оплати несплачених рахунків-фактур. Нові права й обов’язки застосовуються до випадків простроченої оплати з моменту, коли ця Директива набрала чинності на території ЄС. Таким чином наступне застосовується до боржників і кредиторів.
Оплата по рахункам-фактурам, надісланим бізнес-партнерам, автоматично вважається простроченою через 30 днів після отримання рахунка-фактури або надання послуг. На додаток, строки платежів, які перевищують 60 днів після отримання рахунку-фактури, дозволяються лише у виняткових обставинах. Якщо, не зважаючи на це, платіж прострочено, кредитор може вимагати, щоб боржник покрив деякі витрати, що сталися протягом збору заборгованості, а також проценти за прострочену оплату.
Витрати, що сталися протягом збору заборгованості, можуть включати витрати на нагадування, спричинені простроченою оплатою, а також витрати на послуги збору заборгованості, послуги юриста або нагадування боржнику з вимогами про невідкладну оплату. Для кредиторів це означає, що вони можуть вимагати від боржника покриття витрат на послугу збору заборгованості, враховуючи комісію, яка стягується у разі успішного збору заборгованості. Тобто кредитор може вимагати від дебітора сплату всіх витрат послуги збору заборгованості, а саме базову комісію й комісію за успішне вирішення справи, у разі, якщо оплату прострочено й дебітор є відповідальним за затримку.
Важливо пам’ятати, що ці правила застосовуються лише до рахунків-фактур,
- які виставляються для забезпечення виконання контракту, але не є, наприклад, покриттям збитків або подвійними платежами
- дійсно прострочені
- надіслані боржнику, розташованому в межах ЄС
Нагадування боржнику з вимогами про невідкладну оплату або подібні запити платежу кредитором більше не є необхідними, але можуть надсилатися за бажанням і, звичайно, є розумним і рекомендованим способом дії в першу чергу через сподівання, що послуга збору заборгованості не знадобиться.
Наша команда зі збору заборгованості активно працює по всій Європі, а сама послуга доступна для вас наступними мовами:
- болгарська (BG)
- данська (DA)
- німецька (DE)
- англійська (EN)
- фінська (FI)
- французька (FR)
- грецька (EL)
- італійська (IT)
- хорватська (HR)
- латвійська (LV)
- литовська (LT)
- македонська (MK)
- голландська (NL)
- норвезька (NO)
- польська (PL)
- португальська (PT)
- румунська (RO)
- російська (RU)
- шведська (SV)
- сербська (SR)
- словацька (SK)
- словенська (SL)
- іспанська (ES)
- чеська (CS)
- турецька (TR)
- українська (UA)
- угорська (HU)
Так, послуга збору заборгованості працює як міжнародна послуга, зокрема по всій Європі вашою рідною мовою. Міжнародний збір заборгованості — не проблема.
У разі банкрутства активи боржника зазвичай передаються в управління суду з питань неплатоспроможності або зовнішньому адміністратору. Установа/особа керує претензіями й розподіляє активи, що залишилися. Це робиться для того, щоб не лише кредитори з близькими стосунками до боржника отримали свої гроші; натомість до всіх кредиторів більш-менш однакове ставлення.
У кожній країні є своя відповідна процедура подачі претензії в якості кредитора. Ми радимо подавати вашу претензію до адміністратору з питань неплатоспроможності якомога швидше, щоб вас розглядали як кредитора під час процесу та щоб сума, яка залишається, не знизилася додатково через витрати на представництво.
Наша мета — підтримати кредиторів у прагненні стягнути законну претензію зі своїх боржників. У разі коли боржник стикається з фінансовими труднощами, сторони можуть погодити оплату в розстрочку, таким чином кредитор отримає свої гроші, не зважаючи на проблеми боржника. У той же час, TIMOCOM піклується про те, щоб захистити клієнтів Smart Logistics System від ведення справ з неплатоспроможними партнерами.
Якщо користувач відмовляється платити й не надає поважної причини свого вчинку, він порушує критерії якості TIMOCOM. Такому користувачу відтоді будуть не раді в мережі перевірених клієнтів.
Завантажте форму замовлення послуги збору заборгованості у форматі PDF.
Завантажте форму замовлення (755 Кб)Послуга міжнародного збору заборгованості
+48 71 737 25 01