skip navigation

Ваше просте рішення для несплачених рахунків

Якщо дата платежу за рахунком-фактурою вже пройшла, послуга збору заборгованості TIMOCOM може допомогти вам отримати свої гроші.

Як нейтральний посередник ми надаємо індивідуальні консультації по кожній справі й у більшості випадків спроможні влаштувати оплату прострочених рахунків. Адвокат TIMOCOM Александер Обель та його команда пишаються своїм коефіцієнтом результативності на рівні 86%.

Послуга працює в якості посередника по всій Європі з охопленням 27 мовами. Якщо ваш бізнес-партнер заборгував оплату, ви можете розраховувати на компетентність і надійність допомоги з боку команди зі збору заборгованості TIMOCOM. Користувачі, які звертаються по допомогу, можуть бути впевненими, що їхню проблему буде розв’язано швидко, вигідно й ефективно, без необхідності звертатися до суду й так, щоб затримка платежу не перетворилася на судову тяжбу. Порядність і розуміння, з яким ведеться справа, забезпечують збереження бізнес-відносин навіть після процесу стягнення боргу. Послуга міжнародного збору заборгованості — це справедливе й дієве партнерство щодо управління збором заборгованості.

Замовте нашу послугу збору заборгованості прямо зараз

86%

Коефіцієнт результативності у 2019 році

Ось що пропонує послуга збору заборгованості TIMOCOM:

  • замовлення онлайн, легко й просто;
  • працює з 2003 року з офіційним дозволом;
  • компетентна консультація й підтримка в стягненні вашого платежу;
  • обслуговування клієнтів по всій Європі 27 мовами;
  • швидкі й дипломатичні рішення щодо стягнення заборгованості по платежам;
  • успішність на рівні 86% всіх справ.

Як замовити послугу збору заборгованості TIMOCOM

Надішліть форму на адресу: inkasso.ua@timocom.com або факсом: +48 67 352 15 07

Наша команда з міжнародного збору заборгованості зв’яжеться з вами й подбає про інше — і все це вашою рідною мовою.

Що потрібно зробити, щоб замовити інкасо в TIMOCOM?

  • 1. Будь ласка, ознайомтеся з Загальними умовами Міжнародного Інкасо TIMOCOM, які можна знайти тут: www.timocom.com.ua/загальні-положення-та-умови.
  • 2. Підготуйте необхідні документи:
    • рахунок-фактуру, за яким ви хочете стягнути платіж;
    • транспортне замовлення;
    • транспортнідокументи, що підтверджують виконання послуги;
    • остання вимога про стягнення заборгованості, відправлена клієнту (рекомендується);
    • якщо це можливо, роздруківку пропозиції з TIMOCOM.
  • 3. Переконайтеся, що з моменту подання претензії пройшло не менше 30 днів. Тільки після закінчення цього часу можна буде розпочати Вашу справу.
  • 4. Завантажте форму заявки, яку ви можете знайти за цим посиланням: Завантажити-(PDF)-ИНКАССОВОЕ-ПОРУЧЕНИЕ.pdf.
  • 5. Заповніть форму, не забудьте ввести правильні дані (включно з TIMOCOM ID) Вашої компанії та боржника, номер і дату рахунку-фактури, суму заборгованості, а також печатку і підпис внизу сторінки.
  • 6. До одного запиту можна додати будь-яку кількість рахунків-фактур від одного і того ж боржника, не забуваючи додавати до кожного комплект документів. Однак, в разі більшої кількості рахунків-фактур, ми рекомендуємо зв'язатися з відділом Інкасо перед поданням заявки.
  • 7. Заповнену заявку з документами, зазначеними в пункті 2, надішліть за адресою: inkasso.ua@timocom.com (найкраще в форматі PDF) або по факсу за номером +48 67 352 15 07.

Ми надаємо . На додаток до базової ціни в 20 євро додаткова комісія розраховується відповідно до суми стягнення. Вона також ґрунтується на встановлених німецьким законодавством нормах щодо комісії. Перед тим, як вдатися до послуг збору заборгованості, дуже просто розрахувати комісію, яка стягується лише у випадку успішного вирішення справи.

Калькулятор вартості послуг

Просимо вибрати відповідну валюту та ввести повну суму запиту.

0 €

Запитання й відповіді щодо збору заборгованості TIMOCOM

Просто завантажте форма замовлення тут, заповніть її й надішліть електронною поштою на адресу: inkasso.ua@timocom.com або факсом: +48 67 352 15 07. І ми зв’яжемося з вами, або ви можете зателефонувати самі: +48 67 352 59 39.

Так, послуга збору заборгованості доступна лише існуючим клієнтам TIMOCOM. Якщо у вас ще немає договору з TIMOCOM, подати заявку можна тут.

У 2019 році ми змогли успішно знайти рішення в більш ніж 86% випадків.

Ми беремо 20 євро комісії за обробку вашого замовлення. Якщо нам вдається успішно розв’язати питання заборгованості, тоді ми беремо додаткову плату, яка залежить від суми стягнутого боргу. Ця плата ґрунтується на чинному німецькому законодавстві стосовно подібних сплат, і її можна розраховувати перед тим, як замовляти нашу послугу, використовуючи калькулятор комісії. .

У принципі, послуга керується законодавством стосовно збитків, спричинених простроченою оплатою, як вказано в Директиві ЄС 2011/7/EU. Ці закони призначені для забезпечення швидкої оплати несплачених рахунків-фактур. Нові права й обов’язки застосовуються до випадків простроченої оплати з моменту, коли ця Директива набрала чинності на території ЄС. Таким чином наступне застосовується до боржників і кредиторів.

Оплата по рахункам-фактурам, надісланим бізнес-партнерам, автоматично вважається простроченою через 30 днів після отримання рахунка-фактури або надання послуг. На додаток, строки платежів, які перевищують 60 днів після отримання рахунку-фактури, дозволяються лише у виняткових обставинах. Якщо, не зважаючи на це, платіж прострочено, кредитор може вимагати, щоб боржник покрив деякі витрати, що сталися протягом збору заборгованості, а також проценти за прострочену оплату.
Витрати, що сталися протягом збору заборгованості, можуть включати витрати на нагадування, спричинені простроченою оплатою, а також витрати на послуги збору заборгованості, послуги юриста або нагадування боржнику з вимогами про невідкладну оплату. Для кредиторів це означає, що вони можуть вимагати від боржника покриття витрат на послугу збору заборгованості, враховуючи комісію, яка стягується у разі успішного збору заборгованості. Тобто кредитор може вимагати від дебітора сплату всіх витрат послуги збору заборгованості, а саме базову комісію й комісію за успішне вирішення справи, у разі, якщо оплату прострочено й дебітор є відповідальним за затримку.

Важливо пам’ятати, що ці правила застосовуються лише до рахунків-фактур,

  • які виставляються для забезпечення виконання контракту, але не є, наприклад, покриттям збитків або подвійними платежами
  • дійсно прострочені
  • надіслані боржнику, розташованому в межах ЄС

Нагадування боржнику з вимогами про невідкладну оплату або подібні запити платежу кредитором більше не є необхідними, але можуть надсилатися за бажанням і, звичайно, є розумним і рекомендованим способом дії в першу чергу через сподівання, що послуга збору заборгованості не знадобиться.

Наша команда зі збору заборгованості активно працює по всій Європі, а сама послуга доступна для вас наступними мовами:

  • болгарська (BG)
  • данська (DA)
  • німецька (DE)
  • англійська (EN)
  • фінська (FI)
  • французька (FR)
  • грецька (EL)
  • італійська (IT)
  • хорватська (HR)
  • латвійська (LV)
  • литовська (LT)
  • македонська (MK)
  • голландська (NL)
  • норвезька (NO)
  • польська (PL)
  • португальська (PT)
  • румунська (RO)
  • російська (RU)
  • шведська (SV)
  • сербська (SR)
  • словацька (SK)
  • словенська (SL)
  • іспанська (ES)
  • чеська (CS)
  • турецька (TR)
  • українська (UA)
  • угорська (HU)

Так, послуга збору заборгованості працює як міжнародна послуга, зокрема по всій Європі вашою рідною мовою. Міжнародний збір заборгованості — не проблема.

У разі банкрутства активи боржника зазвичай передаються в управління суду з питань неплатоспроможності або зовнішньому адміністратору. Установа/особа керує претензіями й розподіляє активи, що залишилися. Це робиться для того, щоб не лише кредитори з близькими стосунками до боржника отримали свої гроші; натомість до всіх кредиторів більш-менш однакове ставлення.

У кожній країні є своя відповідна процедура подачі претензії в якості кредитора. Ми радимо подавати вашу претензію до суду з питань неплатоспроможності якомога швидше, щоб вас розглядали як кредитора під час процесу та щоб сума, яка залишається, не знизилася додатково через витрати на представництво в суді.

Наша мета — підтримати кредиторів у прагненні стягнути законну претензію зі своїх боржників. У разі коли боржник стикається з фінансовими труднощами, сторони можуть погодити оплату в розстрочку, таким чином кредитор отримає свої гроші, не зважаючи на проблеми боржника. У той же час, TIMOCOM піклується про те, щоб захистити клієнтів Smart Logistics System від ведення справ з неплатоспроможними партнерами.

Якщо користувач відмовляється платити й не надає поважної причини свого вчинку, він порушує критерії якості TIMOCOM. Такому користувачу відтоді будуть не раді в мережі перевірених клієнтів.

Завантажте форму замовлення послуги збору заборгованості у форматі PDF.

Завантажте форму замовлення (755 Кб)

збір заборгованості

+48 71 737 25 78

+48 71 737 25 01

inkasso.ua@timocom.com

T&Cs: збір заборгованості

На початок