Ваші переваги з першого погляду

Швидко
  • Легко й просто замовити онлайн
  • Швидкі й дипломатичні рішення щодо стягнення заборгованості по платежам
Безпечно
  • Компетентна підтримка збору заборгованості несплачених рахунків-фактур
  • Обслуговування клієнтів по всій Європі 27 мовами
Варто довіри
  • Офіційно схвалено регулятором з 2003 року й понині
  • Більше 82% випадків успішні

Наша послуга з міжнародного збору заборгованості — ваш ефективний партнер з управління дебіторськими заборгованностями. Послуга працює в якості посередника по всій Європі з охопленням 27 мовами. Якщо ваш бізнес-партнер заборгував оплату, ви можете розраховувати на компетентність і надійність допомоги з боку нашої команди зі збору заборгованості. Ви можете бути впевненими, що вашу претензію буде розв’язано швидко, вигідно й ефективно, без необхідності звертатися до суду й так, щоб затримка платежу не перетворилася на судову тяжбу. Порядність і розуміння, з яким ведеться справа, забезпечують збереження бізнес-відносин навіть після процесу стягнення боргу.

За це замовлення нараховується плата за обробку у розмірі 25 євро. У разі, якщо збір заборгованості було успішно виконано, TIMOCOM нараховує комісію за послугу. Сервісний збір за обробку замовлення включено в цю комісію. Ця комісія розраховується відповідно до положень законодавства, наведених у Rechtsanwaltsvergütungsgesetz (RVG, німецькому законі про оплату праці юристів). Розрахуйте свою плату всього за кілька кроків!

Покроковий посібник

1. Будь ласка, ознайомтеся з Загальними умовами Міжнародного Інкасо TIMOCOM, які можна знайти тут: www.timocom.com.ua/загальні-положення-та-умови.

2. Підготуйте необхідні документи:

  • рахунок-фактуру, за яким ви хочете стягнути платіж;
  • транспортне замовлення;
  • транспортнідокументи, що підтверджують виконання послуги;
  • остання вимога про стягнення заборгованості, відправлена клієнту (рекомендується);
  • якщо це можливо, роздруківку пропозиції з TIMOCOM.

3. Переконайтеся, що від дати прострочення платежу минуло щонайменше 30 днів. Тільки після закінчення цього часу можна буде розпочати Вашу справу.

4. Заповніть формуляр замовлення онлайн.

5. Не забудьте вказати правильні дані (включаючи TIMOCOM ID) вашої компанії та боржника, а також номер і дату рахунку-фактури та суму заборгованості.

6. До одного запиту можна додати будь-яку кількість рахунків-фактур від одного і того ж боржника, не забуваючи додавати до кожного комплект документів. Однак, в разі більшої кількості рахунків-фактур, ми рекомендуємо зв'язатися з відділом Інкасо перед поданням заявки.

7. Надішліть замовлення онлайн. Якщо у вас виникли запитання, звертайтеся до відділу збору заборгованості за електронною поштою: inkasso.ua@timocom.com або за телефоном:
+48 71 737 25 78

Що клієнти говорять про послугу:

Збір Заборгованості ЧаП

Так, послуга збору заборгованості доступна лише існуючим клієнтам TIMOCOM. Якщо ви ще не є нашим клієнтом, тоді ви можете подати заявку тут

Ні. Наша команда радо допоможе зі збором заборгованості, яка виникла поза межами TIMOCOM Marketplace. Надішліть нам свою справу зі збору заборгованості сьогодні.

У 2021 році ми змогли успішно знайти рішення в більш ніж 82% випадків.

Ми нараховуємо 25 євро комісії за обробку вашого замовлення. Якщо нам вдається успішно розв’язати питання заборгованості, тоді ми беремо додаткову плату, яка залежить від суми стягнутого боргу. Ця плата ґрунтується на чинному німецькому законодавстві стосовно подібних сплат, і її можна розраховувати перед тим, як замовляти нашу послугу, використовуючи калькулятор комісії. Розрахувати комісію, яка буде нарахована у разі успішного вирішення питання заборгованості, можна тут.

Ми беремо 20 євро комісії за обробку вашого замовлення. Якщо нам вдається успішно розв’язати питання заборгованості, тоді ми беремо додаткову плату, яка залежить від суми стягнутого боргу. Ця плата ґрунтується на чинному німецькому законодавстві стосовно подібних сплат, і її можна розраховувати перед тим, як замовляти нашу послугу, використовуючи калькулятор комісії. Розрахувати комісію, яку буде стягнено у разі успішного вирішення справи, можна тут.

У принципі, послуга керується законодавством стосовно збитків, спричинених простроченою оплатою, як вказано в Директиві ЄС 2011/7/EU. Ці закони призначені для забезпечення швидкої оплати несплачених рахунків-фактур. Нові права й обов’язки застосовуються до випадків простроченої оплати з моменту, коли ця Директива набрала чинності на території ЄС. Таким чином наступне застосовується до боржників і кредиторів.

Оплата по рахункам-фактурам, надісланим бізнес-партнерам, автоматично вважається простроченою через 30 днів після отримання рахунка-фактури або надання послуг. На додаток, строки платежів, які перевищують 60 днів після отримання рахунку-фактури, дозволяються лише у виняткових обставинах. Якщо, не зважаючи на це, платіж прострочено, кредитор може вимагати, щоб боржник покрив деякі витрати, що сталися протягом збору заборгованості, а також проценти за прострочену оплату.
Витрати, що сталися протягом збору заборгованості, можуть включати витрати на нагадування, спричинені простроченою оплатою, а також витрати на послуги збору заборгованості, послуги юриста або нагадування боржнику з вимогами про невідкладну оплату. Для кредиторів це означає, що вони можуть вимагати від боржника покриття витрат на послугу збору заборгованості, враховуючи комісію, яка стягується у разі успішного збору заборгованості. Тобто кредитор може вимагати від дебітора сплату всіх витрат послуги збору заборгованості, а саме базову комісію й комісію за успішне вирішення справи, у разі, якщо оплату прострочено й дебітор є відповідальним за затримку.

Важливо пам’ятати, що ці правила застосовуються лише до рахунків-фактур,

  • які виставляються для забезпечення виконання контракту, але не є, наприклад, покриттям збитків або подвійними платежами
  • дійсно прострочені
  • надіслані боржнику, розташованому в межах ЄС

Нагадування боржнику з вимогами про невідкладну оплату або подібні запити платежу кредитором більше не є необхідними, але можуть надсилатися за бажанням і, звичайно, є розумним і рекомендованим способом дії в першу чергу через сподівання, що послуга збору заборгованості не знадобиться.

Наша команда зі збору заборгованості активно працює по всій Європі, а сама послуга доступна для вас наступними мовами:

  • болгарська (BG)
  • данська (DA)
  • німецька (DE)
  • англійська (EN)
  • фінська (FI)
  • французька (FR)
  • грецька (EL)
  • італійська (IT)
  • хорватська (HR)
  • латвійська (LV)
  • литовська (LT)
  • македонська (MK)
  • голландська (NL)
  • норвезька (NO)
  • польська (PL)
  • португальська (PT)
  • румунська (RO)
  • російська (RU)
  • шведська (SV)
  • сербська (SR)
  • словацька (SK)
  • словенська (SL)
  • іспанська (ES)
  • чеська (CS)
  • турецька (TR)
  • українська (UA)
  • угорська (HU)


Так, послуга збору заборгованості працює як міжнародна послуга, зокрема по всій Європі вашою рідною мовою. Міжнародний збір заборгованості — не проблема.

Наша мета — підтримати кредиторів у прагненні стягнути законну претензію зі своїх боржників. У разі коли боржник стикається з фінансовими труднощами, сторони можуть погодити оплату в розстрочку, таким чином кредитор отримає свої гроші, не зважаючи на проблеми боржника. У той же час TIMOCOM піклується про те, щоб клієнти Marketplace були захищені від прострочених або несплачених рахунків в майбутньому.

Якщо користувач відмовляється платити й не надає поважної причини свого вчинку, він порушує критерії якості TIMOCOM. Такому користувачу відтоді будуть не раді в мережі перевірених клієнтів.
 

Послуга міжнародного збору заборгованості

На початок