skip navigation

Логістичний тріумвірат: кооперація для впровадження розумних інтерфейсів

TIMOCOM і TRANSLOGICA підтримують Quehenberger Logistics: автоматизація транспортних процесів

Бачення стає реальністю через використання сучасної технології

Історія успіху партнерства Quehenberger Logistics GmbH і TIMOCOM

Компанія TIMOCOM у сфері технологій вантажоперевезень є першовідкривачем і новатором логістичної галузі з 1997 року, маючи на меті оптимізацію й автоматизацію транспортних процесів. Постійно розширюючи Smart Logistics System, компанія-професіонал у галузі IT та даних працює над вдосконаленням трьох інтерфейсів, так званих API. Підвищення ефективності — найбільш важлива перевага, яку пропонують інтерфейси транспортної біржі, транспортних замовлень і відстеження; це економить час і гроші, а також оптимізує процеси, надаючи переваги для кожного з 45,000 європейських клієнтів TIMOCOM, хто обирає скористатися інтерфейсами для своєї компанії, підключаючи їх до власної системи управління транспортом, ERP або телематичних систем.

Одним із клієнтів є Quehenberger Logistics GmbH, яка покладається на TRANSLOGICA GmbH's, translogica систему управління документообігом (TDMS) для керування внутрішніми логістичними процесами, і вже багато років співпрацює в цій галузі. Quehenberger довіряє й покладає надію на іншу інноваційну сімейну компанію, щоб обслуговувати загальноєвропейський ринок: TIMOCOM. Quehenberger Logistics основну увагу приділяє ефективному і рентабельному використанню 250 одиниць транспортних засобів компанії і 520,000 m² складських і логістичних поверхонь, і намагається впоратися з цим за допомогою економічних, автоматизованих і прозорих процесів.

Quehenberger Logistics GmbH

Успішно оцифруйте транспортні процеси завдяки інтерфейсам

"TIMOCOM має високий пріоритет у нашій компанії", пояснює Крістіан Фюрсталлер, генеральний директор та керуючий компанії Quehenberger Freight GmbH. «Наші компанії об'єднує прагнення стати піонерами цифровізації. Це суттєво зміцнило наше переконання в розвитку й використанні інтерфейсів TIMOCOM».

Штефен Ван Койтерен, голова відділу управління ключовими клієнтами й роботи з партнерами в TIMOCOM, додає: "Наш клієнт має бачення бути найкращою середньою логістичною компанією в Центральній та Східній Європі. TIMOCOM працює з думкою про створення світу без логістичних перешкод. Наш досвід і наші технологічні рішення у формі трьох API зближують ці дві думки».
Quehenberger Logistics долає щоденні перешкоди, що повстають із паралельного використання різних систем, користуючись трьома інтерфейсами.

Прокладання шляху та розміщення замовлень: Спрощений, цифровий, надійний

Запровадження інтерфейсу транспортної біржі у системі Translogica дозволяє Quehenberger переміщувати пропозиції щодо вантажу чи вільного транспорту з TDMS до Smart Logistics System усього одним натисканням. Результат: Уникнено подвійних записів і помилок переписування, а час, витрати й ефективність роботи підвищено. Інформаційне покриття негайно збільшується на понад 45,000 потенційних бізнес-партнерів.
«Гнучкий підхід обох партнерів привів до ідеального симбіозу, що сам по собі приніс відмінні результати протягом короткого терміну розвитку», — саме так Гансйорг Галлер, генеральний директор TRANSLOGICA GmbH, описує співпрацю. «Співпраця з TIMOCOM і TRANSLOGICA надає інтерфейс з інтуїтивним керуванням для користувача. Зручність у використанні можна порівняти з туристичним порталом TRIVAGO, де потрібно всього кілька натискань, щоб укласти контракт, що має юридичну силу».

Інтерфейси, це ключ до автоматизації

До цього між Quehenberger Logistics в якості клієнта й відповідним підрядником відбувався марафон із надсилання електронних листів, який відбирав чимало часу. Тепер інтерфейс транспортних замовлень, що інтегровано в TRANSLOGICA, піклується про відправлення замовлень. Повністю цифровий і такий, що має юридичну силу, інтерфейс також сприяє відправленню документів, що потрібні обом сторонам, наприклад, для перевезення небезпечних вантажів, і дозволяє безпосередньо погоджувати замовлення. Інтерфейс автоматично занотовує всі зміни статусів у системі. Він також виконує архівацію відповідних (основних) даних.
Quehenberger Logistics робить важливий крок на зустріч своїм підрядникам: До цього часу документи в додатках до електронних листів підрядник мав передавати вручну відповідному відділу TMS. Наразі перемикання між програмами й застосунками вдається уникнути завдяки автоматизації за участі інтерфейсу, і Quehenberger Logistics значно розвантажила внутрішні робочі процеси своїх бізнес-партнерів.
«Особливо коли мова про ефективність, використання системи виявилося для нас значним вдосконаленням. Завдяки інтерфейсу транспортних замовлень доручення виконання зараз можливе без зміни заявок. Розумна інтеграція в TRANSLOGICA робить це можливим усього кількома натисканнями», — з ентузіазмом заявляє Крістіан Фюрсталлер. «Так само у зворотному напрямку: ми як підрядник також користуємося його перевагами».

Для субпідрядника: видимість у транспортному ланцюгу в реальному часі

Де знаходяться товари? Коли їх буде доставлено? Для Quehenberger Logistics і її партнерів за контрактом це є найважливішими питаннями, які постають у зв’язку з виконанням узгоджених транспортних замовлень. Саме тут стає в нагоді інтерфейс відстеження. Він надсилає клієнту в реальному часі поточні дані GPS одиниць транспорту, погоджених для відстеження.
«Quehenberger Logistics також хоче надсилати номер відстеження субпідрядникам, щоб забезпечити якнайбільшу прозорість по всіх напрямках», — каже Штефен Ван Койтерен.
На практиці, клієнт не тільки автоматично отримує дані GPS на одиниці транспорту, що відстежуються, у своїй системі TMS, а ще й може ними ділитися. З цієї причини TIMOCOM зазвичай рекомендує надавати дозвіл на відстеження партнерам за контрактом, бо це значно сприяє взаємній довірі. TIMOCOM, компанія-професіонал у галузі IT та даних, тут також виступає в якості постачальника даних. Зведена інформація від 265 основних телематичних провайдерів відображається у користувачів на їх комп'ютері. У програмному забезпеченні для планування користувачі також можуть порівняти дані GPS, надані TRANSLOGICA, з узгодженим часом доставки. Наступним кроком є використання цього програмного забезпечення для визначення ETA. Чудова додаткова цінність, коли мова йде про надійне планування.

Висновок: три інтерфейси — один суцільний транспортний процес

TIMOCOM, TRANSLOGICA й Quehenberger Logistics згодні: діджиталізація й логістика нероздільні та далекі від досягнення своїх меж.
«Коли використання нашої транспортної біржі, інтерфейсів транспортних замовлень і відстеження вже забезпечує єдиний транспортний процес, що більше не спотикається у вирішальний момент, галузь може розраховувати на набагато більше», — прогнозує Ван Койтерен. Пандемія коронавірусу в 2020 році розкрила потенціал, який діджиталізація й автоматизація мають в логістичній галузі. TIMOCOM продовжить відігравати керівну роль у діджиталізації логістики й підтримувати клієнтів — завдяки своїй Smart Logistics System і логістичним подовженням у формі інтерфейсів — і бути для них новатором і компаньйоном.

На початок