skip navigation

The TIMOCOM system: просте та легке транспортування

Яким чином WEMAS Absperrtechnik GmbH прискорює оброблення транспортних замовлень у цифровій формі

TIMOCOM System: Damit Transporte nicht zur Baustelle werden

Еркрат / Гютрсло (Німеччина), 18.04.2019 – сигнальні вогні, бар’єри безпеки, фари, опори, дорожні конуси: в Німеччині майже не знайдеш будівельних майданчиків, що не використовують технологію професійних бар’єрів WEMAS. Виготовлені у Вестфалії, продукти WEMAS використовуються по всій території Німеччини. Стосовно логістики, співробітники часто повинні доставити замовлення клієнтам у термін від 24 до 48 годин. Швидкість, якість та надійність – клієнти WEMAS розраховують на це. 

Як лідер на ринку інтегрованої та атестованої технології вуличних бар’єрів WEMAS використовує TIMOCOM Smart Logistics System. Лише за вісім місяців компанія розподілила 2,221 замовлення між 855 постачальниками транспортних послуг із використанням додатку TC Transport Order<68>®</68>. До цього моменту WEMAS використовувала головного експедитора, але була незадоволена його роботою, і Директор з логістики Стефан Вацлавек (Stefan Watzlawek) вирішив використовувати TIMOCOM.

Запити на виконання замовлень в цифровій формі пропонують нам дві основні переваги” каже Вацлавек (Watzlawek). За його словами, оформлення у цифровій формі підтримує компанію конкурентоздатною та зменшує кількість використаних паперів. “Додатки TIMOCOM значно прискорюють розподілення та оброблення транспортних замовлень” каже Вацлавек стосовно декількох переваг. Але за його словами головною перевагою є функція архівування транспортного замовлення.

WEMAS Absperrtechnik GmbH

У WEMAS 130 співробітників несуть відповідальність за продаж та розповсюдження бар'єрних технологій оптовикам і трейдерам. . Компанія спеціалізується на виробництві та продажу високоякісної продукції для додержання безпеки на спорудах та будівельних майданчиках.

“Ми також хотіли б мати опцію узгодження рахунків-фактур та підтвердження виконання роботи за відповідним транспортним замовленням,” каже він стосовно пропозиції Відділу IT Компанії TIMOCOM. Його доводи: “Якщо ми зможемо це зробити, вся інформація стосовно річного аудиту буде зберігатися централізовано в одному місці, що збереже час та дійсно підвищить ефективність.” Але пошук серед папок файлів вже відійшов у минуле завдяки опціям архівування.

Виконання інтегрованого у систему замовлення у цифровій формі значно підвищило ефективність. Використання додатку мінімізує зусилля, необхідні для організації та пошуку файлів. Це також означає, що не існує додаткової системи для виконання замовлення і більш ніж 127,000 користувачів TIMOCOM не зможуть забути додати важливу інформацію до своїх транспортних замовлень завдяки наявності обов’язкових полів.

На семінарі для розвитку навичок співробітників на місці, Стефан Вацлавек (Stefan Watzlawek) разом із своїми співробітниками дізнався більше про функції TC Transport Order®. Наприклад, його співробітнику пан Дурінг (Mr. Döring) було невідомо про бізнес-довідник. “Я можу використовувати його, наприклад, для пошуку експедиторів із транспортними засобами із пересувними навантажувачами.” Він також був вражений пошуком місця для зберігання: він одразу знайшов десять підходящих місць для зберігання. На семінарі було надано інформацію із двох важливих тем: відстеження замовлення з метою зниження зв’язку, необхідного для постачальника послуг для призначення транспорту та регулярних маршрутів. Тендер на маршрут включає п’ять експедиторів, яких можна залучити до виконання замовлень на регулярній основі у майбутньому. Перелік адресатів буде використано для надання запитів на розцінки від експедиторів та призначення замовлення.

Döring має три запити на проведення інструктажу для групи: з одного боку, експедитори часто пропонують WEMAS відправити їм свій номер ПДВ через електронну пошту – але його можна просто вказати у замовленні у новому спеціальному полі. “Оскільки ми вже отримали цей запит від декількох клієнтів, ми плануємо додати номер ПДВ замовника транспорту поряд із найменуванням компанії у примітках до замовлення,” за словами групи і інструктажу. І це не все, позбавлення водійських прав – це постійне питання WEMAS; група мала змогу направити їх до існуючого додатку TruckBan компанії TIMOCOM стосовно позбавлення водійських прав міжнародного зразка на керування вантажівками. І на завершення, Döring сподівається, що в неї з’явиться можливість додати адресу доставки в директорію компанії з метою її автоматичної передачі в форму замовлення.

В гарячі часи Döring матиме змогу зберегти тридцять хвилин кожного дня як тільки інтерфейс між Navision – програмою, що використовує WEMAS для реєстрації їхніх замовлень – та TC Transport Order® запрацює. Після чого за допомогою одного кліку транспортне замовлення перетвориться на запит на перевезення.

Більше інформації про WEMAS ви знайдете на www.wemas.de.

На початок