29.02.2024

Зміни планів не проблема завдяки динамічним логістичним процесам у Krämer Bau GmbH

«Іноді я дивуюся, як нам узагалі вдавалося справлятись з усім раніше!»

None-Rekomendatsiyi_kliyentiv-Blog-Istoriia uspikhu - KRÄMER - 900x600px_Blog_Web

Про компанію Krämer Bau GmbH

Krämer Bau GmbH надає повний спектр послуг із цивільного будівництва та знесення споруд. Крім основних професійних послуг, як-от земляних робіт, кабельних конструкцій, каналізаційних конструкцій, дорожніх робіт і промислового будівництва, Krämer Bau також спеціалізується в системному демонтажі комплексів споруд і вітрових турбін. Це сімейна компанія з регіону Айфель, яка налічує понад 120 співробітників і працює в численних проєктах своїх замовників по всій Німеччині.

Робота на майданчику не має зупинятися: Логістика вимагає гнучкості

«Зміна плану!» Зокрема в логістиці, де всі шестерні мають злагоджено з’єднуватися між собою, ці два слова примушують здригнутися будь-якого менеджера, особливо коли час обмежений. Бернд Релес (Bernd Rehles), дипломований спеціаліст із промислової економіки, який працює в Krämer Bau GmbH технічним закупником, відповідальним за логістичні процеси, також знає, наскільки швидко може змінюватися ситуація в логістиці. «Перед нами завжди постають нові труднощі», — каже він про логістику, яка стала його основною сферою відповідальності протягом 32 років його роботи в компанії.

Робота на будівельних майданчиках, зокрема, вимагає швидкості. Як компанія з цивільного будівництва та демонтажу, Krämer Bau GmbH має дотримуватися напружених графіків. Труби, системи контейнерів, будівельні огорожі чи то 40-тонні екскаватори — усе має бути на майданчику вчасно, щоб не затримувати роботу. Зберігання також може викликати проблеми, оскільки зазвичай простір на майданчику обмежений і потрібно вчасно вивозити все зайве. Непередбачувані обставини, як-от погодні умови, затримки доставки, затори чи проблеми з отриманням дозволів, завжди призводять до змін у планах.

Бернд Релес каже: «На будівельних майданчиках можуть статися неочікувані зміни.  Може знадобитися встановити або знову демонтувати обладнання чи то доставити палету або дві будівельного паркану, щоб обгородити місце знесення, — і все це за один день». 

Компанія Krämer Bau GmbH стикнулася ще з одним викликом, але на цей раз через позитивні зміни — за останні роки вона значно зросла. Напрямок реконструкції вітрових турбін суттєво розширився та користується попитом по всій Німеччині. Колеги Бернда Релеса відповідають за організацію транспортної інфраструктури та робіт із демонтажу в рамках проєктів із заміни старих вітрових турбін на нові. Оскільки все більше проєктів почало відбуватися за межами рідного регіону, ресурсів власного автопарку компанії вже було замало, а залучення сторонніх транспортних партнерів потребувало багато часу.

З плином часу компанії ставало все складніше виконувати всі транспортні операції лише власними силами, і місцевих транспортних партнерів також було недостатньо.

Вирішення проблем із логістикою завдяки динамічним процесам

Уже рік як компанії Krämer Bau GmbH більше не доводиться витрачати багато часу на пошуки транспортних партнерів для термінових перевезень. Бернд Релес навіть каже: «Іноді я дивуюся, як нам узагалі вдавалося справлятись з усім раніше!» Починаючи з лютого 2023 року він користується TIMOCOM Marketplace для вирішення логістичних завдань. 

Рішення TIMOCOM стало невід’ємною частиною його щоденної роботи. Транспортування всього необхідного — машин для знесення, огорож, парканів, труб тощо — організовується через транспортну біржу у marketplace. Єдине виключення, з яким неможливо працювати через marketplace — це транспортування надважких будівельних машин вагою понад 40 тон через особливі вимоги до них. 

Бернд із задоволенням допомагає своїм підрядчикам, спираючись на власний досвід водія вантажівки: «Деякі будівельні майданчики розташовані у віддалених місцях, які непросто знайти. Я наперед вивчаю дорожні умови й координати, щоб забезпечити безперебійне постачання й допомогти водіям».

«Коли я вперше скористався TIMOCOM, щоб знайти транспортну компанію для виконання завдання, я отримав 100 дзвінків і 70 електронних листів лише за одну годину — мене вразило, наскільки швидко працює ця система», — каже Бернд Релес. Тепер він надає перевагу електронному спілкуванню: «Цей спосіб дає змогу краще впорядковувати всі справи й добре мені підходить».

Динамічні логістичні процеси заощаджують час і гроші

Зрештою, для Бернда Релеса TIMOCOM Marketplace є ефективним рішенням для роботи в будівельному бізнесі, що постійно вимагає швидких дій. Компанія успішно подолала труднощі й стала більш динамічною. Заощадження коштів і часу, а також широка транспортна мережа є, на його думку, найважливішими перевагами. Він вважає, що в логістиці не можна покладатись на удачу, тому що «якщо робити все добре, у виграші будуть усі».

Вас також може зацікавити:

Завантажте прес-реліз

Benedikt Stasch

Marketing Campaign Manager

На початок