skip navigation

Ставте та отримуйте оцінки за виконані замовлення

Завдяки рейтинговій системі в системі Smart Logistics замовники та виконавці можуть оцінювати один одного після виконання замовлень та спільно створювати достовірний рейтинг транспортно-експедиторських, виробничих та торгових компаній.

Якщо ви замовник вантажоперевезення,

скористаєтесь такими перевагами:

Підвищення рівня безпеки: завдяки позитивним оцінкам, які виконавці отримують за спілкування, дбайливе ставлення до товару i пунктуальність ви будете впевнені, що ваш вантаж знаходиться в надійних руках.

Ефективна реклама: позитивні оцінки означають, що транспортні компанії більш охоче співпрацюють з вашою фірмою.

Економія часу: на основі оцінок інших користувачів системи ви швидше знайдете найкращого ділового партнера.

Якщо ви перевізник і шукаєте замовлення на перевезення вантажів,

скористаєтесь такими перевагами:

Підвищення рівня безпеки: оцінки за своєчасну оплату, чесність та спілкування полегшать вам вибір ділового партнера.

Конкурентна перевага: позитивні відгуки дадуть вам змогу посісти вище місце в рейтингу транспортних компаній.

Економія часу: завдяки прозорому оцінюванню в одному місці ви знайдете достовірні відгуки про потенційних контрагентів.

Ви хочете підвищити свою конкурентоспроможність і знайти найкращих ділових партнерів? Скористайтесь рейтинговою системою!

Випробувати безкоштовно вже зараз

Як працює рейтингова система на транспортній біржі TIMOCOM?

Ставте оцінки за виконані замовлення

Щойно настане дата розвантаження, обидві сторони отримають повідомлення про те, що вони можуть оцінити один одного (за загальноприйнятою 5-зірковою шкалою). Для забезпечення прозорості замовлення повинні оброблятись в застосунку Замовлення транспортної послуги. Розкривши замовлення, можна поставити оцінку і побачити оцінку, яку ви поставили.

Вигляд екрану системи Smart Logistics фірми TIMOCOM для оцінювання замовлень

Оцінюйте різні аспекти співпраці

Замовник може оцінювати спілкування з виконавцем послуги, своєчасність оплати, пунктуальність при завантаженні і розвантаженні, дбайливе ставлення до товару та документів.

Виконавець, крім спілкування, оцінює також чесність та прозорість договірних умов, а також своєчасність оплати.

Вигляд екрану системи Smart Logistics фірми TIMOCOM, що показує категорії оцінок

Перевіряйте загальний рейтинг в профілях компаній.

В профілі компанії відображається загальний рейтинг, який визначається на основі оцінок, отриманих від замовників і виконавців за останні 12 місяців. Крім цього, в закладці «Оцінки» відображається середнє значення для кожної категорії. Загальний рейтинг компанії буде відображатись лише після отримання щонайменше 5 відгуків.

Вигляд екрану системи Smart Logistics фірми TIMOCOM, що показує оцінки в профілі компанії

Використовуйте функцію рейтингу в Системі Smart Logistics.

Випробувати безкоштовно вже зараз

Маєте запитання? Ми з радістю відповімо на них:

+48 71 737 26 20

sales.ua@timocom.com

Поширені запитання (FAQ)

Рейтингова система TIMOCOM базується на транзакціях, тобто компанії оцінюються на основі конкретних замовлень.

Виконавці та замовники можуть оцінювати один одного, якщо вони уклали між собою договір про надання транспортних послуг через систему Smart Logistics. Це гарантує, що обидві сторони договору справді спільно виконали замовлення.

Виконавця можна оцінювати в наступних категоріях:

  • Спілкування
  • Пунктуальність при завантаженні та розвантаженні
  • Дбайливе ставлення до товару
  • Дбайливе ставлення до документів

Замовника можна оцінювати в таких категоріях:

  • Спілкування
  • Чесність та прозорість договірних умов
  • Оплата

Кожна категорія має однакову вагу в загальній оцінці. Елементи, які не оцінювались, не включаються до розрахунку.

Ні, ви не можете прокоментувати свою оцінку. Поділ на категорії дає можливість оцінити різні аспекти співпраці, тому немає потреби додавати коментарі. Оскільки TIMOCOM не перевіряє розміщені коментарі, існує ризик того, що вони можуть містити неправдиву інформацію або носити образливий характер і, що найгірше, мати негативний вплив на діяльність компанії.

Щоб запобігти можливим маніпуляціям, необхідно переконатися, що замовник і виконавець дійсно співпрацювали.

Оцінити компанію на підставі конкретного замовлення можна, щойно настане дата розвантаження.

Ні. Оцінювати можна лише замовлення, які виконано після впровадження рейтингової системи.

Оцінка компанії розраховується як середнє значення оцінок, які контрагент отримав як в ролі виконавця, так і замовника.

Усі оцінки транзакцій (замовлень) за останні 12 місяців включаються в рейтинги замовника або виконавця.

Загальний рейтинг компанії буде відображатись після отримання 5 відгуків від виконавців і/або замовників.

Щойно з'явиться можливість оцінювання, в системі Smart Logistics відобразиться значок дзвоника, а контактним особам, вказаним у замовленні, буде надіслано електронний лист. Якщо в замовленні не вказано контактної особи, всі користувачі цієї компанії отримають повідомлення (значок дзвоника) в системі та на адресу електронної пошти (обов’язкова умова: згода на отримання повідомлень електронною поштою). У такий спосіб надсилається також нагадування.

Оцінку можна змінити до закінчення часу, відведеного на оцінювання, за умови, що ви лише записали оцінку, а не відправили її.

Ви можете надіслати контрагенту одне прохання про виправлення оцінки. Це можна зробити безпосередньо в системі Smart Logistics, розкривши вміст замовлення (в закладці «Оцінка»). Рекомендуємо особисто зв’язатися з другою стороною, щоб з’ясувати усі спірні питання.

Відразу після розміщення в системі кожна оцінка враховується в загальному рейтингу компанії, навіть якщо надіслано прохання про її виправлення. У разі виправлення оцінки загальний рейтинг автоматично оновлюється.

Відповідь на прохання про виправлення оцінки повинна надійти протягом 7 днів.

Будучи нейтральною стороною, TIMOCOM не може виправляти або усувати оцінки. Рекомендуємо особисто зв’язатися з другою стороною, щоб з’ясувати усі спірні питання, або скористатись можливістю надіслати їй прохання про виправлення оцінки.

В переліку замовлень можна скористатись фільтром для пошуку компанії, яка чекає на оцінку.

Крім цього, число замовлень, які ще не отримали оцінок, відображається в заголовку «Оцінки» на головній сторінці системи. Натиснувши на нього, ви перейдете до замовлень, які ще не отримали оцінок.

Рейтингова система TIMOCOM базується на транзакціях, тобто компанії оцінюються на основі конкретних замовлень. Це означає, що оцінювати один одного можуть лише ті компанії, які дійсно виконали замовлення в системі фірми TIMOCOM.

Це значно ускладнює маніпулювання оцінками, оскільки, наприклад, конкуренти не можуть оцінювати один одного, не виконавши замовлення.

У разі розірвання договору рейтинг втрачається. Навіть якщо пізніше компанія знову стане нашим клієнтом, рейтинг не можна відновити.

У разі заблокування рейтинг компанії не зникає, а після розблокування знову доступний в системі Smart Logistics для всіх користувачів.

Якщо договір призупинено (не розірвано), рейтинг зберігається. Однак в загальному рейтингу компанії враховуються лише оцінки за останні 12 місяців. Тому старші оцінки не будуть враховуватись після відновлення договору. Це означає, що загальна оцінка компанії може змінитись.

На початок