skip navigation

Миттєвий огляд мережі безпеки

Нам дуже важливо, що наша система безпечна й захищена, і ми про це дбаємо. Тому ми ретельно перевіряємо як нових, так і існуючих клієнтів і пропонуємо вам як користувачу Smart Logistics System чисельні додаткові послуги з безпеки.

Безпечний доступ до Smart Logistics System за всіх часів

Для вас як для клієнта TIMOCOM безпечний доступ у систему забезпечується завдяки індивідуальному захисному ключу. Як тільки ваш акаунт активовано, ви завжди матимете простий, авторизований та безпечний доступ у Smart Logistics System.

Такі самі стандарти безпеки використовуються навіть при доступі в Smart Logistics System через мобільний додаток. Індивідуальний PIN-код дає вам доступ до вашого персонального акаунта Smart Logistics System та дозволяє працювати з усіма застосунками системи.

Ваші переваги:
  • ви отримуєте персональний захисний ключ для застосунків на комп’ютері
  • Простий і безпечний вхід
  • Мобільний доступ у систему через застосунок
  • Доступ тільки для авторизованих користувачів

Одна з наших найбільших переваг — технічна безпека

Мережа безпеки TIMOCOM включає постійні інвестиції в найбільш сучасні технології IBM і Oracle. Як клієнт ви маєте доступ у Smart Logistics System, що дозволяє вам працювати швидко й безпечно.

З TIMOCOM немає неприємних сюрпризів: два географічно розділених і незалежних центри обробки даних із високим рівнем безпеки гарантують, що ви можете працювати цілодобово. Навіть у гіршому випадку сервери завжди доступні завдяки повній резервній системі, яка піклується про те, щоб Smart Logistics System продовжувала забезпечувати якість, до якої ви звикли.

Як фахівець у галузі ІТ TIMOCOM пропонує:
  • ISO/IEC 27001 — знак якості сертифіковані та енергоефективні центри обробки даних;
  • безпечну передачу даних завдяки шифрованому SSL-з’єднанню;
  • цілодобовий і щоденний моніторинг і управління силами власного ІТ-відділу;
  • кілька резервних інтернет-з’єднань;
  • потужний брандмауер і багаторівневі антивірусні системи.
  • Ваші персональні дані розміщені в Німеччині
Розміщено в Німеччині — безпека даних в TIMOCOM
«Ми особливо уважно ставимося до ваших даних! Саме тому TIMOCOM має відзнаку якості "Хостинг у Німеччині": дані розміщуються в Німеччині, а тому підпорядковуються німецькому законодавству, а саме Закону Німеччини про захист даних, який є одним із найсуворіших в Європі».

Марко Хаак Директор ІТ-інфраструктури та послуг

Суворо регульований доступ у Smart Logistics System

Бізнес із TIMOCOM — прозорий, чистий, професійний. З метою забезпечення нашим клієнтам очікуваний рівень безпеки, компанії, що бажають працювати з цією системою, повинні відповідати певним вимогам. Більш ніж 135,000 користувачів TIMOCOM у надійних руках, коли мова йде про безпеку. Наші суворі протоколи доступу означають, що стати клієнтом TIMOCOM тепер — знак якості.

Безпека на спотовому та ф'ючерсному ринках
  • Доступ до бірж, як правило, дозволяється через 6 місяців існування в якості корпорації
  • Перевірка справжності важливих ділових документів до укладення договору
  • Перевірка кожного нового клієнта
  • Постійні клієнти проходять перевірку навіть після завершення контракту

Разом із вашими правами

На жаль, не всі вчасно сплачують свої рахунки. Якщо це станеться з вами, міжнародна послуга збору заборгованості TIMOCOM допоможе вам. Вони вживають заходів швидко й без ускладнень і з'ясовують, чи можете ви розраховувати на отримання ваших грошей. Іншою перевагою є те, що про міжнародних клієнтів піклуються носії відповідної мови.

Наш відділ міжнародного збору заборгованості також має несподівано цінний ефект: більшість компаній, що бажають приєднатися до мережі TIMOCOM, є надійними й вартими довіри.

Знайти більше >

Працюйте безпечно, перевіряйте завчасно

Наше завдання — забезпечити нашим клієнтам можливість щодня ефективно та безпечно використовувати Smart Logistics System. Оскільки операції здійснюються безпосередньо між залученими сторонами, ретельна перевірка комерційної інформації повинна здійснюватися всіма учасниками.

Перевірте вашого бізнес-партнера:

  • попросіть вашого ділового партнера надіслати вам роздруковану копію пропозиції зі Smart Logistics System. Ви можете негайно перевірити, чи мають вони законний доступ до Smart Logistics System.
  • Подивіться профіль компанії вашого потенційного бізнес-партнера. З функцією завантаження файлу документи, які часто запитують, будуть завантажені в профіль із метою їх ідентифікації.
  • Порівняйте інформацію із завантажених документів з інформацією компанії в її профілі.
  • Порівняйте контактні дані особи, наприклад, чи є ім'я, номер телефону та адреса електронної пошти ідентичними до даних, які є у профілі компанії.

Якщо маєте сумніви щодо потенційного бізнес-партнера після виконання такої перевірки, відділ перевірки осіб TIMOCOM допоможе вам встановити особу потенційного партнера.

Що потрібно, щоб замовити встановлення особи

  • Роздрукована версія пропозиції із системи, що вам надіслав ваш потенційний бізнес-партнер
  • Копія документів, завантажених у профіль компанії, та/або документів компанії, отриманих від бізнес-партнера
  • Повністю заповнений бланк замовлення із переліком причин для занепокоєння

Надіслати електронною поштою або факсом заповнені документи до TIMOCOM:

+48 71 737 25 01

info.ru@timocom.com

Форма для завантаження (PDF, 792 Кб)

Безкоштовна комплексна перевірка командою TIMOCOM буде виконана протягом максимум 5 робочих годин. Ви отримаєте письмову відповідь: в робочі дні з 8:00 до 17:00.

Що ви можете зробити, щоб убезпечити свій бізнес

Завдяки інноваційній, багатовимірній мережі безпеки компанія TIMOCOM гарантує, що ваш бізнес працюватиме безперебійно. Ви також можете значно покращити власну безпеку простими засобами й заходами. Ось кілька порад, які можуть допомогти.

Спільна боротьба з крадіжками вантажу

Перевірте логістичні ланцюги й усуньте слабкі місця

П’ять корпорацій та установ зібрали свій досвід та запропонували всім компаніям та водіям активну підтримку транспортного бізнесу по логістичному ланцюгу.

Мета: підвищити обізнаність щодо ризику викрадення вантажів, розробити практичні стратегії запобігання та активно підтримувати впровадження заходів безпеки.

По Європі загальна сума викраденого вантажу становить більше восьми мільярдів євро. Вантажні товари, що запізнилися або загубилися, часто призводять до втрат на виробництві та скасування замовлень. Водії HGV знаходяться в особливо ризиковій позиції. Кожне п’яте викрадення включає в себе напад, що загрожує життю водія.

Без узгоджених профілактичних заходів зростає небезпека збільшення кількості викрадень, які здійснюються добре організованими злочинними організаціями. Наступні установи та корпорації з різних точок логістичного ланцюга об’єдналися, щоб підтримати компанії та водіїв, які постраждали.

  • Державна поліція в Нижній Саксонії
  • Асоціація економічної безпеки Північної Німеччини (VSWN)
  • Teleroute і TIMOCOM, провідні провайдери фрахтових бірж
  • HDI-Gerling Industrie, з багаторічним досвідом роботи в якості страхового брокера для промисловості та транспорту

Стратегії запобігання ризикам можуть реалізуватись в різних сферах, наприклад,

  • залежно від типу вантажу та маршруту компанії повинні використовувати відповідний транспортний засіб, обладнаний системою безпеки. Загалом, переконайтеся в тому, що транспортний засіб безпечний і відповідає технічним умовам для керування.
  • Не можна передавати транспортну інформацію, якщо присутні неавторизовані треті особи. Чим менше число носіїв інформації, учасників процесу транспортування та інтерфейсів уздовж логістичного ланцюга, тим менше ризик маніпулювання даними.
  • Водії повинні знайти огороджені та освітлені зупинки відпочинку та місця для паркування, особливо для тривалих перерв та ночівлі. Ці місця для паркування мають бути пріоритетними під час планування маршруту.
  • Під час транспортування не має бути неавторизованих третіх осіб. Перевезення слід відстежувати постійно, щоб водій і центр керування завжди знаходилися на зв'язку.
Документи PDF для завантаження
Брошура на випадок викрадення вантажу 2011
Боротьба з викраденням вантажу
Брошура на випадок викрадення вантажу
Контрольний список перевірки ваших бізнес-партнерів

Контрольний список перевірки ваших бізнес-партнерів

Найбільш важливі правила чесної бізнес транзакції

TIMOCOM перевіряє нових клієнтів перед тим, як вони отримають доступ до європейської Smart Logistics System. Це означає, що основне вже було виконано для вас. Але ви також можете щоденно докладати зусиль з метою покращити свою систему безпеки.

Усе, що потрібно зробити, — виконати кілька кроків, що допоможуть значно зменшити ризик співпраці з нечесними бізнес-партнерами ще до підписання контракту. Для цього TIMOCOM склав список найбільш важливих завдань для перевірки нових бізнес-партнерів. Додаткові поради про те, як уникнути викрадення вантажу, у наступній статті пан'європейської кампанії TIMOCOM і SCHUNCK.

Список перевірки ділових партнерів
Ваш контрольний список, який захищає від крадіжок вантажу

Ваш контрольний список, який захищає від крадіжок вантажу

Такий контрольний лист допоможе захистити вашу компанію від шахраїв

Шахрайство не є чимось новим у транспортній галузі. Нове в тому, що шахраї стають все більш нахабними. Тому дуже важливо застосовувати ефективні заходи безпеки для запобігання шахрайству та крадіжкам.

Працюємо разом: TIMOCOM GmbH і OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG розробили детальний контрольний лист для компаній, щоб допомогти у перевірці особи їх ділових партнерів навіть до підписання контракту. Ми рекомендуємо відповідним відповідальним працівникам завантажити цей контрольний список і перевірити серйозність постачальника транспортних послуг, відповівши на перераховані запитання.

Контрольний лист для попередження викрадення вантажу
На початок