Компанія TimoCom отримує нагороду за найкращій бренд 2014р. у категорії транспортних бірж.
Читачі видання ETM голосують за компанію TC Truck&Cargo® як найкращу транспортну біржу
Дюссельдорф, 04.07.2014р. На церемонії нагородження в Штутгарті, що походила 05 червня, Комерційний директор компанії TimoCom Крістоф Тесінга (Christof Thesinga) отримав нагороду «Найкращий бренд» за транспортну біржу
TC Truck&Cargo®. Перед нагородженням 7,403 читачів спеціалізованого видавця EuroTransportMedia протягом декількох тижнів голосували за найкращу продукцію та послуги у сфері транспорту та логістики.
Компанія TimoCom серед промислових гігантів
За словами Комерційного директора Крістофа Тесінга називатися «Найкращим брендом» у тій самій категорії, що й Mercedes, MAN або Michelin, це особлива честь: «Ми представляємо середню компанію, що керується власником, а також ми самостійно виконуємо розробку, підтримку та просування. Ми пишаємося тим, що стоїмо на подіумі разом із промисловими гігантами, що визнає нашу тяжку працю. Я хотів би сказати велике дякую всім читачам ETM та користувачам TimoCom! Між іншим ми вже почали працювати повним ходом.» Отже транспортна біржа TC Truck&Cargo® постійно вдосконалює та розширює корисні функції, такі як нова, залежна від виробника платформа стеження TC eMap®. З її допомогою більше 90 різних телематичних систем можуть відображатися на одній карті. Крім того в цьому році повинен з’явитися мобільний доступ, завдяки якому можна буде використовувати програми за допомогою аплікації для смартфонів та планшетів.
Відмінний продукт, відмінна послуга
За словами Тесінги гарний бренд досягається не тільки завдяки якісній продукції. Компанія також інвестує у якісні послуги підтримки клієнтів. «Зв’язок з клієнтами є методою забезпечення якості обслуговування. Тільки у відділі підтримки клієнтів компанії TimoCom працює 50 міжнародних робітників, з якими ви можете зв’язатися по телефону, електронній пошті або Facebook. Для нас дуже важливо бути ближче до наших клієнтів, мати змогу реагувати на тенденції та, що найбільш важливо, своєчасно відповідати на запити», - підвів підсумки Тесінга.
В майбутньому, компанія хотіла б зробити ще один крок уперед і за допомогою нового додатку спростить спілкування між користувачами.