Повний процес у системі Smart Logistics System

Ви обробляєте Ваші транспортні замовлення безпосередньо з діловими партнерами в системі TIMOCOM. Цифровий процес дає змогу швидко спілкуватися і також заощаджувати час коли вводите дані. Оскільки всі замовлення автоматично переводяться на відповідну мову, немає мовних бар'єрів і Ви заощаджуєте час. Ще однією перевагою є зрозумілий дисплей, як порівняти з іншими каналами зв'язку, наприклад, електронною поштою.

TIMOCOM також пропонує вам звичний високий рівень системи безпеки. Інформація зберігається в безпеці й під захистом від несанкціонованого доступу. Усі сервери знаходяться в Німеччині, тому вся інформація перебуває під захистом Закону про захист німецьких даних. Уся інформація залишається в країні.

Ви хочете використовувати функцію керування замовленнями щоб дізнатися розцінки? Ми з радістю вам допоможемо.

Зв'яжіться з нами зараз!

+48 67 352 14 83

Ваші переваги:

Швидке спілкування завдяки обробці даних у цифровій формі

Взаємна впевненість з обов’язковим контрактом

Транспортні замовлення вашою державною мовою

Додайте індивідуальності транспортним замовленням, використавши логотип компанії, генератор номерів документів та замовлення

Використовуйте шаблони для повторних замовлень на перевезення в коли завгодно

Використовуйте статистику для формування майбутніх бізнес-рішень

Просто обробляйте транспортні замовлення в цифровому форматі

Обидва бізнес-партнера мають можливість керувати своїми транспортними замовленнями зрозуміло, а також відстежувати їхній статус – у цифровому форматі з центральної точки.

Просто обробляйте транспортні замовлення в цифровій мережі

Розумно заощаджуйте час

Швидкий збір даних дозволяє заощадити значну кількість часу. Причини: тісна інтеграція з нашою транспортної біржею та ціновим запитом. Наші функції копіювання та створення шаблонів і інтелектуальні автоматичні заповнення гарантують, що всю інформацію з ваших транспортних замовлень можна швидко внести.

Розумно заощаджуйте час

Проводіть оцінювання та аналіз розумно.

Аналізуйте бізнес-угоди та показники за допомогою наших функцій аналізу, які ви можете налаштувати за Вашими індивідуальними потребами. Це допоможе вам знайти ключові дані для ваших майбутніх бізнес-планів.

Проводіть оцінювання та аналіз розумно.

Контролюйте все

Відстеження поставок легко з нашою функцією відстеження. Обидва бізнес-партнери слідкують за станом виконання їхнього транспортного замовлення, а це допомагає оптимізувати кількість необхідних комунікацій.

Просто контролюйте все - відстежуйте прогрес Ваших транспортних замовлень

Звіт замовника

Оптимізуйте свої ділові процеси із цифровими замовленнями на перевезення!

Як замовник транспортних послуг, Ви можете направляти транспортні замовлення у цифровій формі своїм діловим партнерам у системі TIMOCOM.

Як постачальник транспортних послуг, Ви можете відповідати на транспортні замовлення безпосередньо в системі TIMOCOM, приймаючи або відхиляючи їх у цифровій формі.

Хостинг у Німеччині - Безпека даних у TIMOCOM

Ми ставимося до вашої інформації з особливою увагою! Саме тому TIMOCOM має відзнаку якості "Хостинг у Німеччині": Дані розміщуються в Німеччині, а тому підпорядковуються Німецькому законодавству, а саме - Закону Німеччини про захист даних, який є одним з найсуворіших у Європі.

Спробуйте систему TIMOCOM прямо зараз!

Спробуйте зараз безкоштовно

У вас є запитання? Ми з радістю вам допоможемо

+48 67 352 14 83

На початок

Використовуючи цей сайт, ви погоджуєтеся з використанням тістечок для аналітики, персоналізованого контенту та реклами. Дізнайся більше