
Керуйте транспортними замовленнями централізовано та в цифровому форматі
Реєструвати транспортні замовлення від зовнішніх транспортних клієнтів централізовано
Використовуйте відстеження замовлень шляхом підключення GPS-передавачів та транспортних замовлень
Архівуйте Ваші транспортні замовлення: Ми пропонуємо 10 років зберігання
Повний процес у системі Smart Logistics System
Ви обробляєте Ваші транспортні замовлення безпосередньо з діловими партнерами в системі TIMOCOM. Цифровий процес дає змогу швидко спілкуватися і також заощаджувати час коли вводите дані. Оскільки всі замовлення автоматично переводяться на відповідну мову, немає мовних бар'єрів і Ви заощаджуєте час. Ще однією перевагою є зрозумілий дисплей, як порівняти з іншими каналами зв'язку, наприклад, електронною поштою.
TIMOCOM також пропонує вам звичний високий рівень системи безпеки. Інформація зберігається в безпеці й під захистом від несанкціонованого доступу. Усі сервери знаходяться в Німеччині, тому вся інформація перебуває під захистом Закону про захист німецьких даних. Уся інформація залишається в країні.
Ви хочете використовувати функцію керування замовленнями щоб дізнатися розцінки? Ми з радістю вам допоможемо.
Зв'яжіться з нами зараз!
Ваші переваги:
Швидке спілкування завдяки обробці даних у цифровій формі
Взаємна впевненість з обов’язковим контрактом
Транспортні замовлення вашою державною мовою
Додайте індивідуальності транспортним замовленням, використавши логотип компанії, генератор номерів документів та замовлення
Використовуйте шаблони для повторних замовлень на перевезення в коли завгодно
Використовуйте статистику для формування майбутніх бізнес-рішень
Просто обробляйте транспортні замовлення в цифровому форматі
Обидва бізнес-партнера мають можливість керувати своїми транспортними замовленнями зрозуміло, а також відстежувати їхній статус – у цифровому форматі з центральної точки.

Розумно заощаджуйте час
Швидкий збір даних дозволяє заощадити значну кількість часу. Причини: тісна інтеграція з нашою транспортної біржею та ціновим запитом. Наші функції копіювання та створення шаблонів і інтелектуальні автоматичні заповнення гарантують, що всю інформацію з ваших транспортних замовлень можна швидко внести.

Проводіть оцінювання та аналіз розумно.
Аналізуйте бізнес-угоди та показники за допомогою наших функцій аналізу, які ви можете налаштувати за Вашими індивідуальними потребами. Це допоможе вам знайти ключові дані для ваших майбутніх бізнес-планів.

Контролюйте все
Відстеження поставок легко з нашою функцією відстеження. Обидва бізнес-партнери слідкують за станом виконання їхнього транспортного замовлення, а це допомагає оптимізувати кількість необхідних комунікацій.

Звіт замовника

«Система TIMOCOM на 60% швидше, коли йдеться про призначення замовлень. Ми просто використовуємо форму для внесення та відправки всієї інформації. Ми не чекаємо електронної пошти з бланками або підтвердженням страхування. Замість цього ми робимо все негайно в режимі онлайн.» > Прочитати історію успіху (PDF)

«Ми потребуємо набагато менше часу, щоб підготувати і створити замовлення. І справжньою перевагою для нас є те, що система TIMOCOM зберігає всі наші замовлення на фрахт, таким чином ми маємо всю інформацію в центральному місці на випадок аудиту.» > Прочитати історію успіху (PDF)
Оптимізуйте свої ділові процеси із цифровими замовленнями на перевезення!
Як замовник транспортних послуг, Ви можете направляти транспортні замовлення у цифровій формі своїм діловим партнерам у системі TIMOCOM.
Як постачальник транспортних послуг, Ви можете відповідати на транспортні замовлення безпосередньо в системі TIMOCOM, приймаючи або відхиляючи їх у цифровій формі.

Ми ставимося до вашої інформації з особливою увагою! Саме тому TIMOCOM має відзнаку якості "Хостинг у Німеччині": Дані розміщуються в Німеччині, а тому підпорядковуються Німецькому законодавству, а саме - Закону Німеччини про захист даних, який є одним з найсуворіших у Європі.
Спробуйте систему TIMOCOM прямо зараз!
Спробуйте зараз безкоштовноУ вас є запитання? Ми з радістю вам допоможемо