Більш швидке виконання цифрового замовлення

Яким чином Dittrich Eiltransporte (Dittrich Express Shipping) отримує переваги системи TIMOCOM

“Ми на 60-70 % швидше призначаємо замовлення”

За останні десять років, протягом яких компанія була клієнтом TIMOCOM, Dittrich обробила більше 1000 транспортних замовлень в цифровій формі – без використання факсу, телефонних дзвінків та майже без використання паперової форми.

У своїй повсякденній діяльності Dittrich використовує систему TIMOCOM для розподілення вантажу серед експедиторів. Компанія також використовує програмний продукт Lavid. Він реєструє транспортні замовлення від клієнтів і як тільки роботи розподілені, єдине, шо залишилося, це додати експедитора.

Перед тим як розпочати використання системи оброблення цифрових замовлень TIMOCOM, транспортні замовлення були надіслані через Lavid зовнішнім експедиторам. Використання інтегрованої фрахтової біржі та виконання замовлення у системі TIMOCOM прискорює виконання транспортного замовлення. “Ми на 60-70 % швидше призначаємо замовлення,” каже Олівер Стіллер (Oliver Stiller), відправник та керівник компанії Dittrich. “Ми обробляємо транспортне замовлення, заповнюючи лише одну форму. Все в режимі онлайн. Отже ми маємо більше часу, щоб сфокусуватися на індивідуальних рішеннях наших клієнтів,” доповідає Стіллер.

Dittrich Eiltransporte GmbH

Томас Диттріх заснував свою компанію в 1994 році, маючи чотири автомобілі. Сьогодні його клієнтська база є міжнародною, і компанія добре співпрацює з партнерами в усіх країнах світу та має в розпорядженні понад 230 автомобілів. 25 співробітників і 65 субпідрядників гарантують, що термінові вантажні перевезення будуть доставлені надійно і швидко.

В рамках TIMOCOM Challenge, компанія зайняла друге місце у переліку найбільш активних клієнтів, проводячи семінар для розвитку навичок співробітників у Оберміхельбасі. Протягом семінару одне стає очевидним, транспортні замовлення оброблялися багатьма людьми, а також те, що запити на розцінки можуть використовуватися замість розсилання адресатам. Dittrich було відомо про цю можливість, але вона досі не спробувала використати її. Зараз опція знаходиться на етапі тестування обраними експедиторами з тією метою, щоб додати цінності комерційній практиці. Новий співробітник, що буде доданий до групи відправників, спрямовувався до дуже вигідного ресурсу Update Pool. Інші відправники вже використовують навчальні посібники для подальшого навчання.

Трійка відправників мала запит на експертів IT у Еркраті: вони хотіли, щоб TIMOCOM направила e-mail отримувачам запитів на розцінки. “Деякі постачальники транспортних послуг досі не знайомі з виконанням замовлення в цифровій формі через TIMOCOM, отже вони не знають де саме знайти транспортне замовлення” каже один із учасників. Ел. повідомлення містить посилання, що спрямовує постачальника послуг до транспортного замовлення у TIMOCOM Smart Logistics System.

Історія Компанії: подальший успіх

Томас Дітрих (Thomas Dittrich) заснував компанію у Фюрті 25 років потому – на той час було всього чотири транспортних засоби. Сьогодні, база клієнтів є міжнародною, і його компанія процвітає разом із партнерами по всьому світі та понад 230 транспортними засобами. 25 співробітників та 65 субпідрядників забезпечують швидке та безпечне виконання термінових відправлень: незалежно від того чи потребують товари бортового кур’єра у якості охоронця, або тільки потрібне перевезення на коротку відстань.

Більше інформації про Dittrich Ви можете знайти на: eiltransporte-dittrich.de.

На початок